stycznia 20, 2021

KOLEJKI LEONA: PROM KOLEJOWY I KLASYCZNY WAGON PASAŻERSKI PKP // MAXIM ENTERPRISE // KOLEJKOWY ZAKĄTEK

Leon ostatnio bardzo zainteresował się statkami, a więc kwestią czasu było pojawienie się jakiegoś u nas. Pewnie już wiecie, że bardzo zwracam uwagę na jakość, więc cieszę się, że firma Maxim Enterprise okazała się spełniać moje oczekiwania, bo cenowo jest bardzo korzystna. Obecnie na Kolejkowym Zakątku jest w bardzo dobrej promocji, więc dla każdego fana promów to idealna okazja. 

Prom kolejowy jest sporej wielkości, a do rozkładanych z dwóch stron trapów można doczepić tory lub wjazdy, więc to idealny dodatek do kolejkowych zabaw. Leon doczepia wjazd, wjeżdża do środka dwoma lub trzeba wagonikami i odpływa w siną dal. Uwielbiam patrzeć, jak wymyśla sobie zabawy, a z tym statkiem powiększyły się jego możliwości o wodne wojaże. 

Jedyny minus, jaki na razie dostrzegłam, to wypadające z zawiasów te drewniane torki. Nie jest to bardzo problematyczne, bo równie łatwo można wsadzić je na miejsce, ale nie przestraszcie się, gdy coś tam nagle odpadnie. 😉 Całość jest świetnej jakości, więc ciężko mi narzekać. Nie wpływa to w żaden sposób na użytkowanie, a cena jest naprawdę okazyjna, więc nie ma co marudzić.

Prom kolejowy - tutaj

Chciałam bardzo przetestować też wagonik lub pociąg z firmy Maxim Enterprise. Nie jest to zbyt znana marka, spotkałam się z nią dopiero dwukrotnie, ale za każdym razem było to spotkanie bardzo udane. Wspominałam już, że cenowo są bardzo korzystne, a to też ważne. Nie każdego stać na Brio czy Bigjigs, a ta firma ma równie interesujące dodatki. Po prostu tańsze. 

Wagon pasażerski PKP jest bardzo ładnym, klasycznym wagonikiem. Bardzo odpowiada mi pod względem estetycznym. Magnesy również są dosyć mocne - te z ikei na przykład bardzo się rozczepiają - i nie ma z nimi problemów. Naprawdę warto zainteresować się tą czeską marką.

Klasyczny wagon pasażerski PKP - tutaj

Za dodatki bardzo dziękujemy naszemu ulubionemu sklepikowi - Kolejkowemu Zakątkowi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger