grudnia 01, 2017

GRUDNIOWE ZAPOWIEDZI KSIĄŻKOWE

Grudzień to jeden z tych martwych wydawniczo miesięcy, kiedy nie pojawia się praktycznie nic nowego. Oprócz jednej książki - którą już i tak mam po angielsku - nie znalazłam nic ciekawego. Osobiście bardzo mnie to boli, jednak uwielbiam to, jak teraz wygląda nasze podwórko i fakt, że na śniadanie, obiad i kolacje jem mandarynki. A raczej jadłam - dziwnym trafem już nie są takie dobre, jak jeszcze dwa tygodnie temu. Apel do hodowców mandarynek: naprawcie to. Proszę. Myślałam, że grudzień spędzę na nadrabianiu książkowych zaległości - których nie mam za dużo, ha! - i czytaniu tego, co mi się w ręce rzuci, a tutaj już dzisiaj przyszła do mnie paczka z siedmioma książkami. Niespodziewana paczka z siedmioma książkami. Co mi przypomina, żebyście wyczekiwali na link do aukcji na OLX. Szykuje się ciąg dalszy wyprzedaży. I malutki bookshelf tour.

WYDAWNICTWO ZYSK

W książce Davida Daya znajdziemy tablice chronologiczne, zestawiające najważniejsze wydarzenia z historii Śródziemia i Nieśmiertelnych Krajów czy rozmaitych królestw oraz wojen, barwne mapy ukazujące poszczególne etapy tworzenia Ardy, tablice genealogiczne ras, a także wizualizacje flory Tolkienowskiego świata. Poszczególne wydarzenia, postacie i miejsca są opisane w zwięzłych notkach, ozdobionych ilustracjami licznych autorów, znanych z wcześniejszej publikacji Davida Daya, Bestiariusza Tolkienowskiego. Przewodnik jest podzielony na osiem rozdziałów, traktujących o stworzeniu Ardy, o Nieśmiertelnych Krajach, o Śródziemiu, o królestwach Beleriandu w Pierwszej Erze, o imperium Númenoru w Drugiej Erze, o królestwach Dúnedainów w Trzeciej Erze, o wyprawie do Samotnej Góry i o wyprawie z Jedynym Pierścieniem.

Premiera: 04 grudnia 2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger