czerwca 18, 2016

Paper Towns, czyli Papierowe Miasta w Londynie #20


Już prawie niedziela, jednak ja dopiero teraz  mam czas wrzucić Wam nowy odcinek Paper Towns. W końcu udało się dolecieć mojej mamie i Kluskowi, więc jestem bardzo zabiegana zwiedzaniem wszelkich muzeów i - to w szczególności - sklepów. Robię za fotografa, więc tym razem na zdjęciach nie ma mnie w ogóle. Za dziesięć dni będę w Polsce, co - jak mówiłam - mnie niesamowicie przeraża. Czeka na mnie jednak już nowy regał, prezent na urodziny od taty. Nie zmienia on jednak faktu, że na książki nadal nie będę miała miejsca, bo zbyt dużo ich leży na podłodze i w szafach, by jeden regał cokolwiek zmienił, a na więcej miejsca zwyczajnie nie ma. Mimo to się cieszę, choć kupił regał bez konsultacji ze mną i nie do końca mi on odpowiada. Liczą się chęci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger