października 04, 2017

Wyprzedaż biblioteczki // 1

Nadszedł ten dzień. Po raz pierwszy w moim długim - dwudziestojednoletnim - życiu zdecydowałam się zrobić małą wyprzedaż książek. Przebrałam wszystkie regały, które posiadam i wybrałam jakąś jedną dwunastą. Trafiły tutaj pozycje, które mi się podobały, jednak już do nich nie wrócę, trochę tego, co już do mnie nie przemawia i książki, które kiedyś chciałam przeczytać, ale już mi przeszło. Zdarza się. 

Kontakt wyłącznie mejlowy (kyou@onet.pl), nie ma możliwości rezerwacji książek. Do każdej ceny należy doliczyć koszt wysyłki (cennik przesyłek pocztowych).

NOWA // RAZ CZYTANA // W DOBRYM STANIE // W KIEPSKIM STANIE // SPRZEDANA

W kraju Róży (10 zł)
Listy Napoleona i Józefiny (15 zł)
Szacunek ulicy (10 zł)
I odpuść nam nasze... (10 zł)
Gniazdo (15 zł)
Brudne wojny (10 zł)
Żywe trupy (15 zł)
Okupacja od kuchni (15 zł)
Dom Hitlera (30 zł)

Eksplozje (10 zł)
Wegetarianka (8 zł)
Nagroda pocieszenia (15 zł)
Xięgi Nefasa (10 zł)
Przewaga Bourne'a (10 zł)
Po prostu zabijałem (10 zł)
Mądrości Shire (10 zł)
Muza (25 zł)
Niepamiętnik Niekrytego Krytyka (8 zł)
Trawa bardziej zielona (10 zł)
Jestem Julią (8 zł)
Włoska tajemnica (5 zł)
Zmysłowa gra (5 zł)
Xango z Baker Street (10 zł)
Przeklęty grobowiec (10 zł)
Zakazana księga (10 zł)
Niebezpieczne istoty (8 zł)
Niebezpieczne złudzenie (10 zł)
Wiedźma (10 zł)
Uczeń czarnoksiężnika (5 zł)
Na imię mi Zack (15 zł)
Q. Ponadczasowa historia miłosna (10 zł)
Zwilczona (10 zł)
Noc złotego motyla (10 zł)
Uczeń architekta (20 zł)
Dwa lata, osiem miesięcy i dwadzieścia osiem nocy (20 zł)
Feral (5 zł)
Wilczyca i córka ziemi (5 zł)
Maggot (5 zł)
Wariant (5 zł)
Kyle XY. Ukryta tożsamość (5 zł)
Mroczne cienie (5 zł)
Demon w sercu (5 zł)
Opętany demon (5 zł)
Śniąc na jawie (5 zł)
Powrót władcy wampirów (5 zł)
Zabójczy księżyc (10 zł)
Mroczne słońce (10 zł)
After (10 zł)
Before (10 zł)
Wzorzec zbrodni (10 zł)
Rejestr złoczyńców (5 zł)
Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno (10 zł)
Sen i śmierć (8 zł)
Ród (10 zł)
Źródło (10 zł)
Mango, nie mów nikomu (10 zł)
Endgame (10 zł)
Klucz niebios (10 zł)
Elementarz Haliny Poświatowskiej (10 zł)
Fobia (10 zł)
Podróż do Transylwanii (10 zł)
To ciało Michaela Handlera (8 zł)
Dzikie karty (15 zł)
Rzeki Londynu (8 zł)
Księżyc nad Soho (8 zł)
Playlist for the Dead (10 zł)
Cudowne tu i teraz (10 zł)
Księga wyzwań Dasha i Lily (10 zł)
Początek końca (10 zł)
Mroczne dni (10 zł)
Gniew sprawiedliwych (10 zł)
Nexus (10 zł)
Crux (10 zł)
Oczarowanie (8 zł)
Światło, którego nie widać (15 zł)
Enklawa (5 zł)
Patrol (5 zł)
Krew rodu Allgar (10 zł)
Jerzy Hoffman. Gorące serce (20 zł)
W pisarskim czyśćcu (20 zł)
Siedem promieni (8 zł)
Pocałunki wampira. Początek (5 zł)
Strąceni (5 zł)
Wybrałam ciebie (5 zł)
Starter (10 zł)
Retrum (10 zł)
W ogień (10 zł)
Alicja w krainie Zombi (15 zł)
Aplikacja (10 zł)
Surogat (5 zł)
Za sceną (5 zł)
Pensjonat Czerwone Maki (10 zł)
Jutro pachnie cynamonem (10 zł)
Włoska podróż (10 zł)
Tetrameron (8 zł)
Ostatnią kartą jest śmierć (5 zł)
Zbuntowana (10 zł)
Niezgodna (10 zł)
Szósty patrol (8 zł)
Czerwone jak krew (8 zł)
Sepultura (10 zł)
Skarb heretyków (15 zł)
The Old-Girl Network (10 zł)
Mockingjay (5 zł) ⇐ głęboka rysa na tylnej okładce
Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger