lutego 01, 2018

LUTOWE ZAPOWIEDZI 🌻

Zwykle kolejne miesiące zaczynam z pozytywnym nastawieniem, pełna energii i chęci. Tym razem jednak jestem świadoma tego, że to będzie naprawdę ciężki czas. Ten, który nas czeka. Na luty miałam ambitne plany, które postaram się spełnić. Siedzę teraz w domu, oglądając mecz Juventusu, pisząc ten post na jutro i staram się ignorować ból, który jeszcze długo będzie nas dręczył. Najgorsza jest świadomość, że zrobiło się wszystko, co tylko się dało, a nie wyszło. Styczeń był dobrym miesiącem i czytelniczo, i życiowo. Skończyło się to jednak, książek przybywa, a ja nie mam ochoty czytać. Ten przydługi wstęp ma Was tylko uprzedzić, że może być mnie tutaj mniej. W lutym - ze względu na luty z westernem - miałam zamiar ograniczyć egzemplarze recenzenckie, a teraz zastanawiam się, czy zdecyduje się chociaż na jeden. W sumie i tak nie ma w czym wybierać...

WYDAWNICTWO MAG

Na pobojowisku po ostatniej wielkiej bitwie Wojny Secesyjnej rozczarowany życiem unionista-lekarz natrafia na obrabiającą trupy dziwną postać i jego życie zmienia się na zawsze…

W Strasburgu, parę lat przed Rewolucją Francuską, konserwator obrazów dostaje zlecenie namalowania cyklu portretów pięknej kobiety w różnych fazach jej życia, choć sama kobieta najwyraźniej się nie starzeje…

W Nowym Jorku z czasów prohibicji młoda marksistka pojawia się nagle wśród elit, w dodatku podszywając się pod osobę, która nigdy nie istniała…


Premiera: 16 lutego 2018

WYDAWNICTWO FABRYKA SŁÓW 

Zalewana falami magii Atlanta od dawna nie jest ani bezpiecznym schronieniem, ani miejscem gdzie można znaleźć chwilę wytchnienia. Mało kto wie o tym równie dobrze, co Kate Daniels. Tym razem jednak nawet ona odkryje rzeczy, o których nie miała pojęcia. Kiedy jej przyjaciel Derek zostaje pobity niemal na śmierć Kate w pogoni za oprawcami dociera na Arenę. To miejsce w podziemiach Atlanty, gdzie odbywają się nielegalne walki na śmierć i życie. Szukając sprawiedliwości Kate kładzie na szali własne życie- zarówno stając na Arenie, jak i postępując całkowicie wbrew zakazom wściekłego Władcy Bestii.




Premiera: 02 lutego 2018

8 komentarzy:

  1. "Czerwony śnieg" - cóż za okładka. Taka w stylu Burtona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie się to skojarzyło z Burtonem. :D Okładka jest mega, ciekawa jestem treści. :)

      Usuń
    2. Też jestem ciekawa :D

      Usuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o "Czerwonym śniegu", a wydaje się całkiem ciekawe :)
    Sięgnę po to jak tylko pojawi się w bibliotece.
    Pozdrawiam
    http://bakerstreetlibrary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Czerwony śnieg" bardzo mnie intryguje odkąd przeczytałam opis jakiś czas temu. Zapowiada się ciekawa książka :) Przeczytam na pewno.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger