kwietnia 13, 2020

KOTLETY SIEKANE

Widziałam, że bardzo często zaglądacie na nieliczne przepisy, które tu dawno temu wrzuciłam, więc postanowiłam czasami zamieścić coś ciekawego. Ostatnio robiłam siekane kotlety i wszystkim naprawdę mocno smakowały, więc jeśli jesteście fanami jajek to bardzo polecam. 

SKŁADNIKI
  • pierś z kurczaka (około pół kilo)
  • cebula (pół)
  • żółty ser w kostce (ok. 70g)
  • mąka (dwie łyżki)
  • jaja (dwa)
  • słodka papryka 
  • pieprz
  • sól
  • pieprz cytrynowy
  • oregano
  • olej (do smażenia)
PRZYGOTOWANIE
  • pierś z kurczaka kroimy w bardzo drobną kostkę, a później jeszcze siekamy;
  • do mięsa dodajemy startą na tarce cebule i stary ser żółty;
  • przyprawiamy jak lubimy (u nas delikatnie, bo to jedno z ulubionych mięs Leona, ale zdecydowanie brakuje mi w nim chili);
  • dodajemy jajka i mąkę i mieszamy łyżką, aż wszystko się połączy;
  • odstawiamy na chwilę, a po około 15 minutach smażymy na głębokim oleju;
  • na jeden kotlet używam około półtora łyżki masy;

1 komentarz:

  1. Sama jeszcze nie robiłam siekanych kotletów - za to teściowa robi bardzo dobre, często dodając paprykę albo pieczarki. Teraz mam pomysł na niedzielny obiad. :)

    OdpowiedzUsuń

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger