listopada 07, 2023

[78/2023] BIBLIOTECZKA LEONA. NAUKA Z KOMIKSEM: GENETYKA I EWOLUCJA. ROŚLINY I ZWIERZĘTA


Kolejny tom uwielbianej przez nas serii, Nauki z komiksem. Tym razem mamy numer o genetyce i ewolucji. Rośliny i zwierzęta to historia o ewolucji organizmów żywych. Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie to jedna z największych przygód ludzkości. 

Każdy tom obejmuje zabawny komiks o przygodach postaci znanych z filmów Disneya, zawierający fakty naukowe, a na dodatkowych stronach znajdują się teksty bardziej szczegółowo omawiające treści naukowe zawarte w komiksie. Dziwne znalezisko to tylko początek niesamowitej przygody, dzięki której Lilo i Stich odkryją, jak zmieniało się życie na Ziemi. Na czym polega ewolucja? Opowie o tym energiczny kosmita Plikli – ekspert od planety Ziemia. Zaprzyjaźnij się z moa-nalo, niezwykłym hawajskim ptakiem. Dowiedz się, czym jest bioróżnorodność, poznaj fascynujące umiejętności roślin i tajemnice prehistorycznych zwierząt.

Przyznam, że wykorzystanie bajek do nauki dzieci to genialny pomysł. Pamiętam, że gdy ja byłam dzieckiem uczyłam się angielskiego z różnymi postaciami Disneya i sprawiało mi to ogromną radość. Czytając z Leonem o ewolucji sama dowiadywałam się różnych ciekawych rzeczy i miło spędziliśmy ten czas razem. Ilość informacji jest spora, ale nie przytłaczająca. Przekazane wszystko jest w sposób idealny dla dzieci, więc dużo tej wiedzy zostanie w główkach. 

Wielkim plusem jest też komiksowy dodatek. Niektóre dzieci nie lubią czytać książek i obrazkowe przedstawienie historii jest dla nich ogromnym atutem. Bohaterami komiksu są doskonale znane nam wszystkim postaci z Lilo i Stitch, co jeszcze bardziej to wszystko urozmaica. Nie da się ukryć, że Nauka z komiksem jest niesamowicie atrakcyjna zarówna dla dzieci jak i dla dorosłych. Bardzo Wam polecam przyjrzeć się im z bliska. 

Za komiks bardzo dziękujemy wydawnictwu! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger