grudnia 05, 2017

WIELKA WYPRZEDAŻ BIBLIOTECZKI 🤯

Półki - znowu! - się uginają, więc przyszedł czas na rozstanie z niektórymi książkami. Udało mi się dorosnąć w końcu do tego i książkowe wyprzedaże mogą stać się coraz częstsze tutaj. Tym razem popłynęłam i na moim koncie na OLX pojawi się łącznie ponad sto książek. Od dwóch dni wystawiam tam to, co jest na moich półkach zbędne, a została mi jeszcze połowa. Sporo książek jest nowych - trafiły do mojej biblioteczki z myślą kiedyś przeczytam i leżą tak już kilka lat. Uznałam, że czas najwyższy dać im możliwość bycia czytanymi i właśnie teraz to robię. Z pewnością do piątku pojawią się już wszystkie, o ile nie utonę pod ich naporem. 🙈 Czas zrobić miejsce na nowości. Trzymajcie kciuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger