sierpnia 01, 2018

SIERPIEŃ 2018 // ZAPOWIEDZI

Praktycznie cały lipiec padał deszcz, więc mam cichą nadzieję, że w sierpniu będzie inaczej. Czeka mnie spora dawka badań, jak to w połowie ciąży, więc nie uśmiecha mi się brnięcie do szpitala w ulewie, gdzie świata nie widać. W poprzednim miesiącu udało mi się przeczytać wszystko, co zalegało mi na półkach do recenzji, więc biorąc pod uwagę, jak mało zapowiedzi interesuje mnie w sierpniu, będę mogła czytać książki, które od lat stoją mi na półkach i czekają na swoją kolej. Naprawdę dziwne uczucie, taka wolność. Problem jest taki, że nie mam pojęcia, na co się właściwie zdecydować... Macie jakieś propozycje? 

WYDAWNICTWO MAG

„Ocean na końcu drogi” Neila Gaimana to baśń, której autor na nowo stworzył kanon współczesnej fantastyki: poetyckiej i poruszającej, a jednocześnie przerażającej. Owoc geniuszu narracyjnego Gaimana widać także we wcześniejszych jego powieściach: „Amerykańscy bogowie” i „Nigdziebadź”.




Premiera: sierpień 2018

WYDAWNICTWO SQN

Wszystkie ścieżki prowadzą do Archiwum. Czy któraś wiedzie z powrotem do domu? Robin nie pamięta swojej przeszłości, ale Nikita znalazła sposób, by to zmienić. Nie będzie to proste, ale czy coś w ich życiu takie jest? Nikita i Robin ruszają w niebezpieczną podróż przez Bezdroża, by dotrzeć do źródeł tajemnicy – miejsca, które skrywa wszystkie sekrety Zakonu Cieni. By się tam znaleźć, potrzebują pomocy Cygańskiego Księcia i jego taboru, bo tylko magia Niespokojnych pozwoli im przeżyć zetknięcie z mroczną magią Bezdroży i Rubieży. W zamian muszą pomóc taborowi uruchomić Lunapark i ożywić niesamowity Diabelski Młyn.
Premiera: 01 sierpnia 2018

WYDAWNICTWO FABRYKA SŁÓW

Kate Daniels opuszcza Zakon Rycerzy Miłosiernej Pomocy, ale wciąż siedzi po uszy w paranormalnych problemach. A raczej będzie, jeśli przekona kogoś, aby ją zatrudnił. Rozkręcenie własnej działalności jest trudniejsze, niż myślała. Dodatkowo Zakon szarga jej dobre imię, a wielu potencjalnych zleceniodawców boi się narazić Władcy Bestii, który jest towarzyszem Kate.

Kiedy więc najpotężniejszy w Atlancie Pan Umarłych prosi o pomoc, dziewczyna natychmiast chwyta okazję, aby zarobić.

Premiera: sierpień 2018

WYDAWNICTWO ZYSK

Kazan – mieszaniec psa rasy husky z wilkiem – oraz jego towarzyszka Szara Wilczyca przemierzają lasy i pustkowia Alaski, szukając schronienia i pożywienia oraz opiekując się sobą nawzajem. W surowym klimacie Ameryki Północnej czeka ich wiele niebezpieczeństw oraz wyzwań. Przyroda i cywilizacja pełne są wrogów, ale także niespodziewanych przyjaciół. Powieść Curwooda to historia wielkiej miłości, która zawsze zwycięża – w konfrontacji z człowiekiem, ze zwierzętami oraz z naturą.

Premiera: 27 sierpnia 2018

10 komentarzy:

  1. Ja czekam z niecierpliwością na szarą wilczyce i liczę że mnie bardzo zaciekawi bo opis super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mocno czekam! Koniec końców to klasyka! :D

      Usuń
  2. Z Twoich zapowiedzi tylko Gaiman :) Coraz ładniejsze są te okładki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, a czytałaś może "Mitologię nordycką" Gaimana? Też wyszła w tej cudownej szacie graficznej :D
    Ja wprawdzie nic od tego pana jeszcze nie czytałam, ale te okładki kuszą niesamowicie! Gaiman znajduje się teraz na samym szczycie mojej listy czytelniczej, więc mam nadzieję, że mi przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie czytałam, ale mam na półce :) Brakuje mi tylko tej najnowszej i tej poprzedniej i będę miała całego Gaimana w tym wydaniu i jestem zakochana :)

      Usuń
  4. Mam tak samo, skończyły mi się recenzenckie, mogę zaszaleć z tytułami, które czekają od dawna na półkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w mniej niż 24h od odstania paczki z książką, przeczytałam ją oraz napisałam recenzje zarwałam całą noc aby rano pojawiła się recenzja książki. Chyba już na ten miesiąc wystarczy i biorę się za moje książki które czekają od kilku tygodni na przeczytanie :)
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak planowałam zabrać się za swoje, a wyszło jak zawsze :D

      Usuń

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger