lutego 28, 2021

BIBLIOTECZKA LEONA. AKADEMIA MĄDREGO DZIECKA: PRZYGODY Z NAUKĄ. JAJKO + PRZYGODY Z NAUKĄ. CYTRYNA


Tym razem nie wiedziałam, czego się po nowościach Akademii Mądrego Dziecka spodziewać. Jest to nowa seria dla - mam wrażenie - ciut starszych dzieci niż Leon. Przeczytałam obie książeczki i zachwyciłam się. 


W każdej książeczce znajdujemy kilka eksperymentów, które można wykonać już z kilkulatkiem. Są one proste, tanie i - przede wszystkim - łatwe do przyswojenia dla malucha. Z moim dwulatkiem jeszcze nie jesteśmy na takim poziomie, by zrobić wszystkie, ale niedługo za jakieś na pewno się zabierzemy.


W środku sporo jest ciekawostek - zarówno o jajku jak i cytrynie. Sama z chęcią dowiadywałam się rzeczy, o których do tej pory nie miałam nawet pojęcia. Bardzo fajna sprawa też dla rodzica, który z dzieckiem eksperymenty będzie wykonywał. Ja osobiście jestem już znużona robieniem z Leonem ciągle tego samego, więc każde odstępstwo jest mile widziane.


Nie mogę się doczekać aż Leon będzie starszy i będziemy mogli robić wszystkie te doświadczenia razem. Jestem pewna, że każde dziecko ucieszy się z tych książeczek. Dla mnie są czymś nowym. Równocześnie zabawnym i edukacyjnym, a na to bardzo zwracam uwagę.


Mam nadzieję, że gdy Leon pójdzie do przedszkola również będą robić tam ciekawe eksperymenty i przekona się on do tego, że nauka jest bardzo interesującą kwestią. Zaczniemy w domu, a panie w przedszkolu pociągną to dalej.

★★★★★★★★★★

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger