sierpnia 15, 2013

Liebster Blog Award

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.”


Książka o której nigdy nie zapomnisz?
M: 'Złodziejka książek' Zusaka, albo może 'Córka Czarownic' Terakowskiej - obie uwielbiam z różnych powodów i mogę je polecić wszystkim.
K: Zdecydowanie 'Gwiazd naszych wina' Greena. Ewentualnie (tylko się nie śmiejcie) 'Zmierzch' Stephenie Meyer. 

Najbardziej wzruszająca książka jaką przeczytałaś/eś ?
M: Nie chcę o tym mówić! *chlipa w kąciku* A tak naprawdę to nie pamiętam, bo dawno naprawdę wzruszającej książki nie czytałam. 
K: Najbardziej? To chyba będzie znowu 'Gwiazd naszych wina'. Ewentualnie 'Dzieląc się Samem', 'Pozwól mi odejść' Lurlene McDaniel albo... Dużo takich. 
M: 'Gwiazd naszych wina'! Jak mogłam zapomnieć! T-T

Co chciałabyś zmienić w najbliższym czasie?
M: W sumie to nic. Dobrze mi tak, jak jest. 
K: W najbliższym czasie? To chyba tylko szablon bloga, bo życie to ja mam idealne. 

Najlepsza książka ostatnich 10 lat to według Ciebie?
M: Chyba nie bardzo nadaję się do odpowiadania na takie pytania. Nie bardzo się znam na historii książek. 
Myślę, że każda książka, która staje się popularna i zachęca do czytania innych jest najlepsza.
K: Dlaczego muszę wybierać jedną? Uwielbiam mnóstwo książek i każda jest w pewien sposób najlepsza. 

Jaki jest Twój ulubiony gatunek książek ?
M: Hm. Chyba fantasy, czy coś w tym guście. Chociaż uwielbiam wszystkie.
K: Jeden? Znowu? Hm. Fantasoromansohorrorohistoryczna obyczajówka. 

Za co lubisz książki ?
M: Za to, że przenoszą do innych światów, zmieniają światopogląd i można do nich zawsze uciec. 
K: Za to, że zawsze mogę się w nich ukryć przed światem.

Jaka jest książka, która najbardziej Cię zaskoczyła ?
M: Zaskoczyła mnie... Może 'Tajemniczy ogród'? Zaskoczyła mnie tym, że jest dobrą książką i jednocześnie lekturą!
K: Hm. Chyba żadna do końca mnie nie zaskoczyła. 

Twój cel na najbliższe miesiące ?
M: Nie planuję przyszłości. I nie lubię stawiać sobie wyzwań. Po prostu coś robię.
K: Plany nigdy nie wypalają. Chociaż może trochę więcej czasu poświęcać szkole. (Jak mówiłam, plany nigdy nie wypalają)

Jakie masz plany na pozostałą część wakacji ?
M: Porządnie odpocząć i przygotować się do szkoły. 
K: Powtórzyć matematykę i przeczytać jak najwięcej książek.

Dlaczego założyłeś bloga ?
M: Spontanicznie, nie, Karuś? :3
K: Bo tak. 


Co sądzisz o lekturach szkolnych?
M: Hm. Ciężko mi stwierdzić. Z jednej strony - nie mam nic przeciwko nim i niektóre z nich są naprawdę ciekawe. W innej sytuacji niż w szkole bym po nie nie sięgnęła. Z drugiej strony jednak wiem, że skutecznie mogą one zniechęcić do czytania.
K: Lektury - łatwy sposób na dobrą ocenę a do tego wymówka do czytania zamiast się uczenia. 'Chłopcy z placu broni', 'Tajemniczy ogród' czy choćby 'W pustyni i w puszczy' to świetne książki, które pozna więcej ludzi. Z musu bo z musu ale pozna.



Za nominację dziękujemy: http://ksiazki-sa-wieczne.blogspot.com/

I nominujemy: 

Pytania: 
1. Za co uwielbiasz najulubieńszą książkę - i jaka to jest? 
2. Lubisz szkołę, czy może nie masz ochoty do niej wracać?
3. Należysz do jakiegoś fandomu? Jesteś fanem serialu/książki/filmu?
4. Co sprawia, że uwielbiasz pisać blog?
5. Od czego zaczęła się Twoja przygoda z czytaniem?
6. W jakim wieku przeczytałeś/aś pierwszą książkę?
7. Czy zdarza Ci się czytać jakąś książkę kilka razy?
8. Najbardziej wstrząsająca pozycja w Twoim życiu?
9. Czy zdaża Ci się czytać mangi?
10. Kultura jakiego kraju podoba Ci sie najbardziej?
11. Czy chodzenie do szkoły jest dla Ciebie wyłącznie obowiązkiem? 

4 komentarze:

  1. Super, ,że razem prowadzicie bloga, nawet tego wcześniej nie zauważyłam :)
    Najbardziej zaskoczyła mnie chyba odpowiedź, iż żadna książka Kyou nie zaskoczyła ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet te nieprzewidywalne książki mnie nie zaskakują. Po prostu nigdy nie dzieje się coś takiego... dziwnego, żebym była zaskoczona. Życie z moim chłopakiem/narzeczonym to dopiero jest zaskakujące. Może napiszę książkę?

      Usuń
    2. Hah. Taka tam niespodzianka :3

      Usuń

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger