czerwca 17, 2020

BIBLIOTECZKA LEONA: KSIĄŻKA DO WYKLEJANIA. KOT-O-CIAKI

Dzisiaj o książeczce, z którą mam styczność pierwszy raz. Byłam świadoma istnienia książek z naklejkami. Ba, sama je uwielbiałam jak byłam młodsza. Nie wiedziałam jednak, że teraz dzieciaki mają możliwość bawienia się jedną książką wielokrotnie. Sama musiałam sprawdzić, czy to się tak da i czy to takie fajne. I nie dość, że się da faktycznie, to jeszcze nawet dużo lepiej niż fajne!

Na początku wyrwałam ze środka naklejki. Dużo to praktyczniejsze niż co chwilę przerzucać strony by odkleić coś nowego. Kartki są bardzo śliskie, więc naklejki faktycznie bardzo łatwo odkleić i użyć ponownie. Dla mnie, ogromnej fanki naklejek, to jakby ktoś wynalazł teleport. Jestem zakochana. Samej bajki Kot-o-ciaki nie znamy jeszcze, ale wiem, że jest na Netflixie, więc na dniach zobaczymy, czy jest warta uwagi.

Postaci z niej są bardzo sympatyczne i widać, że Leonowi też przypadły do gustu. Przyklejamy, odklejamy. Ciekawa jestem, jak długo naklejki będą jeszcze się trzymać i się nie zużyją. Książeczkę jednak będziemy wykorzystywać też do innych naklejek, nie tylko Kot-o-ciaków, więc posłuży nam mam nadzieję, że bardzo bardzo długo. Pomieszczeń jest sporo, możliwości zabawy również. 

Naklejki to dobry sposób na rozwój manualny dziecka, więc ta pozycja pozwala nam zaoszczędzić trochę pieniędzy, bo możemy używać każdej naklejki tyle razy ile chcemy. Naprawdę czad.

Za książeczkę dziękujemy wydawnictwu!


Wyświetl ten post na Instagramie.

Wszyscy byli chętni, więc oto jest - kolejne rozdanie 🤪 Żeby nie było niedomówień - książka pochodzi z naszej biblioteczki, ale jest w stanie idealnym, może z raz czytana. ✌🏻 🐰 Organizatorem i sponsorem rozdania jestem ja. Instagram nie ma z tym nic wspólnego. 🐰 Rozdanie trwa od dzisiaj (12.06) do 19.06 do godziny 23.59. 🐰 W rozdaniu mogą brać udział jedynie moi obserwatorzy (jeśli chcesz wziąć udział w rozdaniu najpierw zaobserwuj! Dopiero wtedy będziesz mieć możliwość dodania komentarza!). 🐰 Aby wziąć udział w rozdaniu napisz jaki jest Twój ulubiony bohater bajkowy/książkowy z dzieciństwa, polub ten post, oznacz w komentarzu trzech znajomych, którzy mogą być zainteresowani rozdaniem i opublikuj post na instastory i oznacz mnie na nim. 🐰 Zwycięzca zostanie podany do trzech dni po zakończeniu rozdania. 🐰 Wysyłka nagrody jedynie na terenie Polski. ———————————————— #książki #ksiazkidladzieci #książkidladzieci #kochamksiążki #rozdanieksiążkowe #bookstagramtopasja #bing #biblioteczkaleona #poczytajmimamo #czytamdziecku #czytamdzieckucodziennie #książkanadziś #ksiazkanadzis #instaksiążki #instaksiazka #rozdanie
Post udostępniony przez Karolina & Leon 👶🏼 (@_kyou_)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger