stycznia 26, 2021

KOLEJKI LEONA: RESCUE VEHICLES // TIDLO // KOLEJKOWY ZAKĄTEK

 
Nie wiem, czy Wasi mali chłopcy też, ale Leon uwielbia pojazdy ratunkowe. Nasza kolejka wozów strażackich, karetek i policji jest przeogromna. Praktycznie nie kupujemy innych autek. Kiedy zobaczyłam zestaw Rescue Vehicles z firmy Tidlo to wiedziałam, że będą strzałem w dziesiątkę. Ich rozmiar jest idealnie wymierzony do drewnianych ulic i torów, więc coś genialnego też dla małych - i dużych - fanów kolejek.


Troszkę zwlekałam z otworzeniem tego zestawu, bo wiedziałam, że Leon najzwyczajniej w świecie przepadnie. I miałam rację: od kilku dni nie rusza się nigdzie bez tych autek, a gdy jedno zostawił u babci była rozpacz przeogromna. Jeśli chodzi o firmę Tidlo to jest to nasze pierwsze spotkanie z nią, ale na pewno nie ostatnie. Już mam na oku wielki wóz strażacki, który wygląda bardzo trwały i jest przepiękny. Firma Tidlo jest podfirmą - wiecie, o co chodzi 😅 - firmy Bigjigs, więc spokojnie możecie brać w ciemno.


Jakość jest świetna. Nie mam się nawet do czego przyczepić, a czasami lubię 😉 Leon zwykle dba o zabawki, ale zdarza się, że coś mu spadnie albo z nerwów coś kopnie, a ten zestaw nawet wybuchy gniewu znosi bez żadnej skazy. Równocześnie są dosyć lekkie, co dla mnie ważne, bo Leon calutki zestaw nosi ze sobą non stop, a ja go na rękach z tym wszystkim 😂 


Polecam ten zestaw teraz wszystkim non stop i Wam również będę o nim ględzić. Jest jeszcze zestaw londyński i chyba chętnie bym go Leonowi sprezentowała, bo też wygląda genialnie. Wiem jednak, że nie zainteresowałyby go te autka tak mocno, więc zacisnę zęby i... może kupię sobie?

Tidlo. Pojazdy ratownicze tutaj
Tidlo. Pojazdy z Londynu tutaj


Za autka dziękujemy Kolejkowemu Zakątkowi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger