maja 08, 2015

[299] Koniki z Szumińskich Łąk. Wielka księga zadań - Agnieszka Tyszka, Marta Krzywicka


Tytuł: Wielka księga zadań
Tytuł oryginału: Wielka księga zadań
Autor: Agnieszka Tyszka, Marta Krzywicka
Tłumaczenie: nie dotyczy
Seria: Koniki z Szumińskich Łąk
Tom: -
Data wydania: 18 marzec 2015
Liczba stron: 64
Wydawnictwo: Egmont
Cena na okładce: 16,99
Jak widzicie totalnie wpadłam w dziecięce rozrywki. Ostatnio też wariuje na punkcie wszelkich kolorowanek i książek, w których można wykazać się kreatywnie. Nie wahałam się więc przed wyborem tej książeczki. Chciałabym, by mój blog odwiedzało również dużo mam w poszukiwaniu książeczek dla swoich pociech, więc spodziewajcie się, że takich pozycji będzie u mnie dużo więcej. Sama kiedyś będę mamą, więc chcę mieć już sprawdzone niektóre z książeczek dla maluchów.

Z Konikami z Szumińskich Łąk jeszcze nie miałam styczności, jednak po przejrzeniu Wielkiej księgi zadań zastanawiam się jednak, czy nie zmienić tego faktu. Zadania podzielone są na cztery pory roku. I wcale nie są tak proste, jak może Wam się wydawać patrząc na okładkę i mając świadomość, że jest to pozycja dla młodszych. Zadania są zróżnicowane i nawet maluszek może pokolorować obrazki starszemu rodzeństwu pozostawiając rozwiązywanie łamigłówek. 

Zadania wymagają od dzieci troszkę myślenia i nie są tak łatwe, że młodsi nie będą czuli z rozwiązywania ich satysfakcji. Zamiast trzymać ową książeczkę dla moich własnych przyszłych dzieci mam zamiar podarować ją pewnej siedmiolatce. Mam nadzieję, że przypadnie jej do gustu, gdyż dla małych fanów koników i kucyków to lektura wręcz obowiązkowa! 

Każda mama wręczając swojemu dziecku tę książeczkę może być pewna, że jej pociecha spędzi miło czas wysilając przy tym swój umysł. Niektóre zadania rozwijają też zdolności manualne, więc można z czystym sumieniem zostawić dziecko z Wielką księgą zadań i zając się na przykład gotowaniem obiadu, gdyż czas poświęcony konikom na pewno nie będzie czasem zmarnowanym. 


Kto wie - może tak zacznie się wielka miłość jakiegoś malucha do koni, która rozwijać się będzie przez całe życie? A przecież to naprawdę piękna pasja.

Ogólna ocena: 07/10 (bardzo dobra) 

Za możliwość otrzymania książeczki dziękuję wydawnictwu Egmont!

2 komentarze:

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger