września 05, 2015

[362] KREATYWNA SOBOTA: Antystresowe kreatywne kolorowanie dla dorosłych. Piękne ogrody

Tytuł: Piękne ogrody
Tytuł oryginału: Glorious garden
Autor: praca zbiorowa
Tłumaczenie: -
Seria: Antystresowe kreatywne
kolorowanie dla dorosłych
Tom: -
Data wydania: 18 lutego 2015
Liczba stron: 128
Wydawnictwo:  Amber
Cena na okładce: 24,80
To kolejna kolorowanka z serii BEZ ZIELONEJ KREDKI NIE PODCHODŹ. Może Wam się wydawać, że biorąc pod uwagę ich ilość w mojej biblioteczce, będę miała ich już dość. Nic bardziej mylnego. Od czego mam kreatywność, tak mocno teraz reklamowaną? Nauczyłam się już, iż nie jest koniecznością odwzorowywać prawdziwego świata w takich kolorowankach i popuszczam wodzę fantazji malując liście na różne kolory tęczy.

Jak sama nazwa wskazuje w tej kolorowance mamy wszystko, co związane jest z ogrodami. Niesamowite domki, przedmioty potrzebne do pilnowania porządku w ogródki i tym podobne. Nie spodziewałam się tego - myślałam, że dostanę same roślinki i krzewy. Niespodzianka to była i to niemała. Porównując Piękne kolorowanie dla dorosłych, czyli inną kolorowankę z serii Antystresowe kreatywne kolorowanie dla dorosłych, i Piękne ogrody, to ta druga bije pierwszą na głowę.

Obrazki nie są zbyt skomplikowane, jednak mamy tutaj trochę więcej szczegółów niż w Pięknym kolorowaniu dla dorosłych i są one bardziej wymagające. Przyznam, że zauroczyły mnie od razu. Było to dla mnie ogromnym zaskoczeniem i uważam, że warto jest zacząć od tej, jeśli nie macie jeszcze swojej kolorowanki. Ilustracje są na różnym poziomie trudności - niektóre mają więcej szczegółów, inne mniej. Jeśli macie mało czasu na pewno znajdziecie tutaj coś szybkiego, a jeśli chcecie się zapomnieć - również się coś znajdzie.

Minusem, tak jak w poprzedniej kolorowance z tej serii, jest cienka okładka i nie za gruby papier, więc jeśli jesteście amatorami flamastrów, to muszę Was zmartwić. Nic z tego. Kredki sprawdzają się doskonale, jednak ja, mimo wszystko, wolę cienkopisy i mazaki, więc jestem nieucieszona. Za tą serię chwytam tylko wtedy, gdy mam ochotę wypróbować jakieś kredki lub po prostu pocieniować.



Tła są białe, jednak przyzwyczaiłam się do tego, że w większości kolorowanek tak, niestety, jest. Uraz z dzieciństwa do pozostawiania białych miejsc dalej mi został, jednak dzielnie z nim walczę. Szczegółów jest tutaj tak dużo, że tła nie ma aż tak dużo, bym krzywiła się wewnętrznie.


Ilustracje są bardzo urocze i mają w sobie coś, co sprawia, że człowiekowi robi się miło, gdy na nie patrzy. Pokolorowane wyglądają równie ładnie i to jest coś, co jest najważniejsze, jeśli o kolorowankę chodzi. Szkoda, że zadrukowane są obie strony kartki, skoro papier jest tak cienki. Wiąże się to jednak pewnie z oszczędnością.


Spokojnie mogę polecić tą kolorowankę amatorom kredek, a wiem, że jest ich naprawdę sporo. Na pewno przypadnie Wam ona do gustu i spędzicie z nią mnóstwo miłych chwil. Przypomina mi ona trochę Tajemny ogród - cenowo są podobne, więc mnie osobiście trudno byłoby wybrać między nimi.


Myślę, że spokojnie możecie kupić tę kolorowankę na początek i sprawdzić, jak się ma Wasza cierpliwość. Stres ucieknie od razu, jak tylko otworzycie tę kolorowankę - nawet nie trzeba łapać za kredki! Jestem miło zaskoczona nią i wiem, że dobrze zrobiłam chwytając za nią. Owszem, są lepsze od niej, jednak nie zmienia to faktu, że jest jedną z lepszych z półki średniaków.

Ogólna ocena: 07/10 (bardzo dobra)

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Amber!

2 komentarze:

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger