grudnia 30, 2015

CZYTELNICZE WYZWANIE 2016

W tym roku postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu na rok 2016, choć zwykle zapierałam się, że nie będę się tak ograniczać. Doszłam jednak do wniosku, że do tegorocznych kategorii bardzo łatwo się dostosować i na pewno mi się uda wypełnić wszystkie zadania. Innej opcji moja ambitna dusza nie przewiduje. Jeśli chcecie wziąć udział razem ze mną dajcie znać w komentarzu. Zadania są miłe, przyjemne i nie wymagają zbyt dużego poświęcenia dla czytelnika. Dla mnie najgorszym punktem będzie książka, którą zaczęłam i nie skończyłam. Zwykle zaciskam zęby i czytam do końca. Kiedy przerywam lekturę musi być już naprawdę tragiczna i niemożliwa do przeczytania.

Wyzwanie znalazłam gdzieś w Internecie i pojęcia nie mam, kto jest jego autorem. Myślę jednak, że ta osoba się nie obrazi, a wręcz ucieszy, że ma kolejną chętną osobę do zabawy. Mam nadzieję, że i Wy przyłączycie się do tego i rok 2016 okaże się być bardzo bogaty pod względem przeczytanych książek, jak i ich jakości. Oby pobił 2015 na głowę. Tego Wam życzę.

22 komentarze:

  1. Nigdy nie uczestniczyłem w żadnym wyzwaniu, więc może wezmę udział w tym. Wiem, że wszystkiego z całej listy nie spełnię, bo np. nie przeczytam żadnej książki, którą znajdę u babci (bo żadnej nie ma). Ale może podstawowe się zrobi. A jak nie to chociaż zobaczę, ile dałem rady. :) Rozumiem, że można robić więcej wykreśleń do jednej książki? Np. 7 bohaterów, powyżej 300 stron i nazwa miasta w tytule w jednej książce? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten sam problem z tą babcią.
      Pewnie, że tak. Ja pewnie wszystkie podstawowe spełnię. I może kilka dodatkowych :3

      Usuń
    2. Spoko, to zobaczymy, co z tego wyjdzie. :)

      Usuń
  2. Szukam takiego wyzwania, gdzie można przydzielać przeczytane książki do danych kategorii. To wyzwanie wydaje się bardzo ciekawe. Na pewno wezmę je pod uwagę :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :3 Jeśli wybierzesz to, to daj znać :D

      Usuń
  3. My niestety już bierzemy udział w dwóch wyzwaniach, ale życzymy powodzenia innym! :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na rok 2016 mam bardzo ambitne plany, aż trzy wyzwania. Haha, przeczytam ile mam wzrostu, znalazłam karciane wyzwanie książkowe ( http://www.vandreruggle.pl/p/karciane-wyzwanie-ksiazkowe-2016.html? ) i na dokładkę to :D
    Trzymam za nas wszystkich kciuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam to karciane :D
      Zastanawiam się właśnie nad tym przeczytam ile mam wzrostu :D Ale u mnie to będzie proste :D
      Też trzymam kciuki :D Na pewno się uda :D

      Usuń
  5. Zdecydowałam się już na kilka wyzwań na nadchodzący rok i nie wiem czy w tym wezmę udział, ale pomyślę nad tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba też wezmę udział w tym wyzwaniu! :)
    Pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/
    PS cudowny wystrój bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja wezmę udział :)
    Baner: snieznalaguna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorą udział! W tym roku pierwszy raz postanowiłam wziąć udział w czytelniczym wyzwaniu i to, które znalazłaś jest najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł. Na pewno wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się dołączam. W tamtym roku mi zabrakło 2-3 książek do spełnienia całego postanowienia. Tym razem muszę się za to wziąć porządnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też biorę udział w tym wyzwaniu :) Oprócz tego jeszcze wyzwanie "Przeczytam tyle ile mam wzrostu". To drugie będzie prostsze bo mam 154cm ;p

    http://www.swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger