marca 18, 2021

MAGAZYN PSI PATROL 3/2021


Czy u Was w domu też non stop leci Psi Patrol? Nie wiem co ma w sobie ta bajeczka, ale Leon jest jej ogromnym fanem. Na dobranoc czytamy psie książeczki, nosi z postaciami ubrania, bawi się pojazdami piesków... Psi Patrol opanował nasz dom. Nie chcę jednak by Leon spędzał całe dnie przed telewizorem i wtedy z pomocą przychodzą przeróżne gazetki, których zbieramy multum. Niektóre numery są lepsze, niektóre gorsze, ale ten naprawdę mi się spodobał.


Ważne dla mnie są strony do kolorowania i rysowania. Leona ciężko zachęcić do prac plastycznych, więc gdy coś go zainteresuje i sięgnie po kredki jestem wniebowzięta. Kolorowanka tym razem to postaci piesków. Każdy mały fan będzie zadowolony. U nas kolorowanie nie trwało długo, ale było, więc czuję się zadowolona.


Są tutaj elementy do wycięcia i przyklejenia, jednak ja nigdy takich nie ruszam. Czekam, aż Leon będzie trochę starszy, bo na razie z klejem nie miał nic wspólnego, a wiem, że gdy się z nim zapozna nie da mi ani chwili spokoju.


Mamy też przeróżne labirynty, zagadki, testy. Lubię, że pojawiają się w tych gazetkach komiksy i historyjki z bajek, bo dzięki temu możemy na dobranoc przeczytać coś nowego za niewielkie pieniądze. Wiem, że niektórzy po użyciu magazyny wyrzucają, jednak my wykonujemy część zadań dopasowanych do wieku i zdolności Leona, a reszta czeka na przyszłość. Dzięki temu zawsze mogę zrobić w spokoju obiad albo co nieco napisać, gdy Leon jest zajęty.


Do tego numeru dołączony został zestaw majsterkowicza. Malutka łopatka, młoteczek i klucz, a do tego krótkofalówka. Leon zdążył już łopatkę złamać w piasku kinetycznym, bo nie są one zbyt dobrej jakości, ale bardzo mu się podoba reszta narzędzi i non stop z nimi chodzi i próbuje z krótkofalówki zadzwonić do taty. Pamiętam, że gdy byłam dzieckiem mnóstwo radości sprawiały mi takie gazetki i dodatki z nich, więc nie zamierzam Leonowi tego odbierać. Koniec końców cena nie jest wygórowana i nawet jeśli jakość zabawek nie jest najlepsza... To przecież nie to się liczy.

Za gazetkę dziękujemy wydawnictwu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger