sierpnia 21, 2022

[62/2022] BIBLIOTECZKA LEONA. AKADEMIA MĄDREGO DZIECKA: NIESAMOWITY SPACER. POD ZIEMIĄ + NIESAMOWITY SPACER. OCEAN


Kolejne nowości Akademii zawitały do naszego domu. Myślałam, że Oliwier z zapałem zacznie przeżuwać.... przerzucać te dwa tytuły, gdyż przeznaczone są dla maluszków, a ponownie moje dzieci mnie zaskoczyły. Ich większym fanem został Leon. Kocha książeczki, gdzie pełno ruchomych elementów i przy lekturze nie musi biernie przypatrywać się ilustracjom. 

Przyznam, że sama jestem ogromną fanką tej serii z Akademii Mądrego Dziecka, bo jest po prostu przepiękna. Uwielbiam te błyszczące elementy. Przyciągają wzrok i naprawdę angażują dziecko. Żałuję, że nie mam już tyle czasu na czytanie z Oliwierem, ile mogłam poświęcić z Leonem. Zdecydowanie to książeczki z tego cyklu rozbudziły w moim starszaku miłość do literatury. Bez wieczornego czytania nie zaśnie i bardzo to lubię. 

Pod ziemią i Ocean to coś więcej niż bajeczki dla dziecka. Uwielbiam w nich to, że uczą i pokazują życie takim, jakim jest. Maluszek bardzo szybko zaczyna pojmować wszystkie zależności i wiem, że Leon jest taki obyty w świecie właśnie dzięki takim książkom. Zajrzyjcie do środka i pokochajcie je tak samo, jak my.

Za książeczki dziękujemy wydawnictwu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger