listopada 02, 2014

Zapowiedzi: Wydawnictwo YA!


Ponownie zarzucam Was zapowiedziami. Tym razem padło na Wydawnictwo YA!, które niedługo zapewne będzie mnie miało dosyć, tak ich zamęczam ciągłymi wiadomościami. No co ja poradzę, jak stało się jednym z moich ulubionych? Naprawdę nie wiem, jak ja żyłam, zanim się ono pojawiło. Cel mojego życia: mieć na własność jak najwięcej pozycji, które wydali! Jak widzicie w listopadzie pojawią się trzy kolejne powieści. Kiedy ja znajdę czas na szkołę, skoro wszystkie wydawnictwa tak nas rozpieszczają w tym jesienno-zimowym okresie... Ja mojej liście znajduje się już dwadzieścia jeden, z tymi dwadzieścia cztery, pozycji do recenzji. Przykro mi, klaso maturalna... Maturo z matematyki, jednak zostaniesz na tych prawie 90%... Rozszerzona maturo z polskiego... Nie będziesz jednak stoma procentami. I ty, maturo rozszerzona z matematyki... A teraz wracam do niemieckiego. On nie jest tak prosty i przyswajalny jak miłość moja,  matematyka i ten polski...

A za cudowny banerek dziękuję pani recenzentce z bloga Magia Mangi!

1. Papierowe samoloty - Dawn O'Porter 


Zastanów się dwa razy, zanim prześlesz komuś tajną wiadomość.


Dowcipne, mocne, odważne, jak życie współczesnych nastolatek.

Połowa lat dziewięćdziesiątych. Zamiast komórek i Internetu coś bardziej romantycznego - papierowe liściki jako sposób komunikowania się przyjaciół. 

Na Guernsey, małej brytyjskiej wyspie u wybrzeża Francji, rozpoczyna się nowy rok szkolny. Dla Flo i Renée, piętnastoletnich uczennic prywatnej szkoły dla dziewcząt, ten rok okaże się niezwykle ważny. Nie tylko ze względu na zbliżające się egzaminy gimnazjalne.
Dojrzewające piętnastoletnie dziewczęta Flo i Renee, pierwsze doświadczenia, miłość i przyjaźń pomimo dzielących ich różnic. 

Doskonały psychologiczny fresk małomiasteczkowej młodzieży, obraz intryg, dramatów i radości.

2. Przeznaczeni - Holly Bourne


Dobrze się zastanów zanim się zakochasz. Gorące uczucie, nadciągający kataklizm, sensacja i najwyższa stawka.



Miłość, nadciągający kataklizm, wyścig z przeznaczeniem, sensacja i najwyższa stawka. Gdy jest się zakochanym jest o co walczyć. Powieść o sile uczuć i wielkim spisku.

Powieść dla nastolatków o miłości i dojrzewaniu. Para bohaterów nie ma łatwego życia. Ich miłość może stać się przyczyną zagłady świata. Gdy pozostaną razem życie na Ziemi zniknie zdmuchnięte jak liść. Rozpoczyna się dramatyczna walka, szczególnie że ścigani przez agencję rządową mają zostać rozdzieleni. Czy miłość zwycięży przeznaczenie?


3. Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów - Ann Brashares


Dżinsowy spisek i potęga przyjaźni!
Gdy uwierzysz w niemożliwe, coś o czym marzysz stanie się prawdą.

Światowy bestseller o czterech tak różnych przyjaciółkach podbił świat, zyskując liczne grono fanek. 
Na podstawie książek powstał film, gorąco przyjęty przez czytelniczki.

I tom 4-tomowego cyklu.
Carmen kupuje parę znoszonych, wypłowiałych dżinsów. Wieczorem, kiedy cztery przyjaciółki żegnają się przed wyjazdem na wakacje, Carmen chce je wyrzucić, ale Tibby, Lena i Bridget przymierzają po kolei spodnie. Okazuje się, że mimo iż każda z nich ma inną figurę - wszystkie wyglądają w nich fantastycznie. Postanawiają założyć Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów i co tydzień przesyłać sobie spodnie przez całe wakacje - jak się okaże, najbardziej niezwykły i odkrywczy okres w ich życiu.

Owe pozycje ukażą się w listopadzie.


7 komentarzy:

  1. XD Cieszę się, że się podoba. :3 A z zapowiedzi to ta pierwsza wygląda smakowicie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmmm <3
    Kolejne pozycje warte przeczytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zainteresowana pierwszym tytułem, miałomiasteczkowe intrygi, brzmi ciekawie. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wznawiają Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów - już wiem, do czego chcę wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wznawiają moją ukochaną serie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Papierowe samoloty" mogą być dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez pokochałam to wydawnictwo :D Uwielbiam ich książki :)

    OdpowiedzUsuń

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger