sierpnia 01, 2019

ZAPOWIEDZI KSIĄŻKOWE NA SIERPIEŃ + SIERPNIOWE PLANY CZYTELNICZE

Wakacje są zawsze suche, jeśli chodzi o nowości wydawnicze, więc zwykle w te letnie miesiące nadrabiam zaległości, jednak co nieco się pojawia książek, które mnie zainteresowały. Niedużo, ale jednak. Planów też ambitnych nie mam - przy Leonie ciężko. Mam jednak nadzieję, że uda mi się przeczytać więcej niż zwykle, ale wybrałam sobie sześć książek, które chcę przeczytać w sierpniu.

WYDAWNICTWO LITERACKIE

Niezliczone fakty, anegdoty, odkrycia i ciekawostki dotyczące wszystkiego, co żyje wokół nas, podane lekko i z olbrzymim poczuciem humoru. Tak o naturze pisać potrafi tylko Andy Seed, laureat Blue Peter Book Award 2015 za Najlepszą Książkę z Faktami. CAŁY OPIS




Premiera: 14 sierpnia 2019

Czego potrzebuje mysia zupa, żeby nabrać smaku? To oczywiste! Dobrych opowieści! Wiedzą o tym wszystkie myszy i to daje im przewagę nad łasicami, które mają chrapkę na mysie przysmaki. Przekonajcie się sami!

Kolejna mądra, pięknie ilustrowana i twórczo przełożona przez Wojciecha Manna książeczka amerykańskiego klasyka, Arnolda Lobela, dla najmłodszych. Bohaterami dziecięcej wyobraźni, po Żabku i Ropuchu, stają się włochate, urocze myszki. A to jeszcze nie koniec przygody, bo już niebawem przedstawimy Wam Małą świnkę.

Premiera: 14 sierpnia 2019

WYDAWNICTWO MAG

Jest rok 2454. Po długich staraniach ludzkość osiągnęła wreszcie złoty wiek. Zbudowano go po zakończeniu straszliwego konfliktu, który zmiótł z powierzchni Ziemi zarówno religię, jak i państwa narodowe. Władzą nad światem dzieli się siedem frakcji zwanych Pasiekami. Ich dominacja opiera się na ostrożnej cenzurze, analizie statystycznej o proroczych możliwościach oraz zapewniającej dobrobyt technologii. Ta utopia jest jednak krucha i ktoś jest zdeterminowany ją obalić. PEŁNY OPIS


Premiera: 23 sierpnia 2019

CHCĘ PRZECZYTAĆ W SIERPNIU

Królowa Mroku i Powietrza // Nowa Clare, więc chyba tutaj żadnemu fanowi Nocnych Łowców nic tłumaczyć nie muszę. Dużo bardziej podobały mi się Dary anioła niż ten cykl, ale nie zostawię go rozpoczętego i w tym miesiącu go zakończę.

Cena szczęścia // Ten egzemplarz recenzencki zalega mi już na półce chyba drugi miesiąc, a najdziwniejsze jest w tym to, że mam na niego naprawdę dużą ochotę. Sama nie wiem, czemu nam nie po drodze. Po Obsidio kosmiczne lektury jak najbardziej na czasie.

Pod taflą // Pasuje mi ta książka do nowego wyzwania Lubimy Czytać, a bardzo lubię Małą Syrenkę i planuję nadrobić (i czytać) wszystkie retellingi. Muszę sobie zrobić listę...

Charles Bukowski. Wspomnienia Scarlett // Naprawdę mocno tęsknię za Bukowskim, a tę książkę udało mi się wygrać kiedyś na instagramie i tak zerkam na nią co chwilę, ale ostatecznie biorę się za inne lektury, więc w sierpniu już na milion procent ją przeczytam.

Ojczyzna // Tę książkę zaczęłam jeszcze w lipcu. Wypożyczyłam sobie z biblioteki trzy pierwsze tomy i utknęłam gdzieś na początku. Czcionka jest malutka, początek jak na hard fantasy przystało zawiły, więc ciężko się wgryźć. Nie poddaję się jednak i może jeszcze dzisiaj trochę sobie poczytam.

Domek przy plaży // Jest to egzemplarz recenzencki, który jest w drodze do mnie, więc wypadałoby go niedługo przeczytać. Kissing Booth było średnią przygodą, ale film mi się podobał, a zakończenie sugeruje, że kontynuacja będzie wolna od wątków, które mnie denerwowały. 

? // Czeka mnie jeszcze jedna książka, którą ma mi wybrać przyjaciółka. Co miesiąc dajemy sobie takie mini wyzwania czytelnicze i ciekawa jestem, co dla mnie wybierze. W lipcu czytałam Pan raczy żartować, Panie Feynman i bardzo mi się ta książka podobała. Już nie mogę się doczekać smsa z tytułem.

1 komentarz:

  1. W takim razie życzę dużo wolnego czasu w sierpniu, żebyś mogła przeczytać wszystko, co zaplanowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger