lutego 26, 2021

BIBLIOTECZKA LEONA: 3 BAJECZKI PRZED SNEM // MUMINKI + SMERFY


Mamy na swoich półkach przeróżne serie bajeczek. Uwielbiam tematyczne zbiory, więc często właśnie takie wybieramy. Nie miałam nigdy swoich ulubionych. Do teraz. To nasze pierwsze 3 bajeczki przed snem, ale na pewno nie ostatnie. Już samo wydanie podbiło moje serduszko. Cudowne twarde okładki - które na dodatek świecą w ciemności! - zaokrąglone rogi, świetnej jakości grube strony... Tak powinny wyglądać wszystkie książki dla dzieci.


Jak widzicie bajeczki nie są długie. My spokojnie czytamy całość na raz. Leon jest wielkim fanem czytania na dobranoc, więc cieszę się, że te tytuły przypadły mu do gustu. 


Ilość tekstu na stronę jest dobrana perfekcyjnie. Leon nie może napatrzeć się na te ilustracje, a ja w tym czasie czytam. Nie próbuje mi przerzucać stron i nie niecierpliwi się. To najczęstszy problem u nas. Ciężko znaleźć książeczkę, którą on będzie słuchał jak urzeczony. Ma spore wymagania.


Kolejnym plusem są bohaterowie tych książeczek. Kto nie zna Muminków i Smerfów? Bardzo się cieszę, że moje dziecko może poznać ich przygody. Każdy rodzic pewnie ma do tych bajeczek duży sentyment i z chęcią powróci do swojego dzieciństwa. 


Same historyjki nie są zbyt skomplikowane, ale równocześnie nie traktują dziecka z góry. Często spotykam bajeczki, gdzie tekst jest zbyt prosty, słownictwo ubogie. Tutaj na szczęście całość prezentuje się wręcz genialnie. Jeśli mam Wam polecić jakiś cykl bajeczek... Niech to będą 3 bajeczki przed snem.

Za książeczki dziękujemy wydawnictwu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger