marca 27, 2024

[027/2024] BIBLIOTECZKA LEONA: MINECRAFT. WOULD YOU RATHER?


Jako iż Leon jest już w tym wieku, gdzie YouTube wchodzi jak nóż w masło... Coraz częściej mówi do mnie słowami, których nie rozumiem i o rzeczach, które są dla mnie całkowicie nierealne. Jestem jednak starej daty, więc podrzucam mu namiętnie książki o owych tematach i pozwalam powoli wprowadzać mnie w temat. Wiem już co to creeper, a niedługo sama zacznę rzucać slangiem minecraftowym. 

Czy lepiej znaleźć się na pustkowiu w środku zimy z jednym herbatnikiem, czy w kompletnych ciemnościach z jedną tylko pochodnią? Czy lepiej być pszczołą ze skrzydłami Smoka Kresu, czy Smokiem Kresu ze skrzydłami pszczoły?

Na kolejnych stronach tej wyjątkowej książki pt. „Minecraft. Would You Rather? Edycja polska” Alex i Steve oddają się przezabawnym rozważaniom, próbując rozstrzygnąć ponad 50 niebywałych dylematów wprost ze świata Minecrafta.

Bogactwo zawartych tu scenariuszy oraz możliwości samodzielnego rozwijania kolejnych wątków są nieograniczone! Zabawne i inteligentne teksty będą idealne do czytania w pojedynkę, na imprezie albo w podróży i świetnie nadadzą się dla wszystkich dzieci, które wprost uwielbiają zadawać pytania i tworzyć własne historie. To świetny pomysł na upominek nie tylko dla młodych fanów gry! Choć trudno o bardziej rozrywkowy tytuł, „Minecraft. Would You Rather? Edycja polska” ma także walory edukacyjne – pomaga rozwijać kreatywność i odnajdywać nieoczekiwane skojarzenia, wspiera rozwój twórczego myślenia i pozwala rozwinąć skrzydła wyobraźni!

Nie jest łatwo być mamą chłopca. Mimo to nie nadawałabym się też na mamę córki, więc z zaciętością nadrabiam zaległości. Minecraft. World You Rather? jest świetnym tytułem. Leonowi pomaga myśleć - musi wyobrazić sobie wszystkie możliwe konsekwencje i rozwiązania. Ja natomiast uczę się przy tym wszystkiego, co może mi być potrzebne w rozmowie z moim sześciolatkiem. Idealne rozwiązanie problemu.

Trochę żałuję, że wnętrze książki jest czarno-białe, ale dzięki temu jest to pozycja przystępna cenowo dla wszystkich. W obecnej erze rosnących cen papieru to duża zaleta. Dodatkowo Leon pytał mnie już, czy może pomalować niektóre elementy kredkami, na co się chętnie zgodziłam. Nie będę już miała ponurej książki w dziecięcej biblioteczce, a on spędzi kreatywnie czas. Minecraft. Would You Rather? to naprawdę fajna sprawa. 

Zajrzyjcie do środka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger