marca 29, 2021

BIBLIOTECZKA LEONA: BAJECZKI MASZY + MŁODZI TYTANI AKCJA! // BAJKI 5 MINUT PRZED SNEM


Ta seria bajek - obok 3 bajeczek przed snem - jest moją ulubioną. Uwielbiam sposób, w jaki są one wydane, uwielbiam długość tych bajek, a grafika każdej, którą mamy, jest cudowna. Mamy teraz dwie nowości, które są na szczycie mojej listy. 

Bajeczki Maszy są innymi wersjami klasycznymi opowieści. Zakochałam się już w pierwszej bajeczce i teraz najchętniej sięgam właśnie po tę pozycję przy wieczornym czytaniu. Masza opowiada nam wszystko tak, jak widzi to jej mały umysł i jest to piękne. Nigdy nie byłam ogromną fanką Maszy, ale wiem, że Leon lubi jej postać. Kiedyś włączę mu wersję animowaną, ale na razie zatrzymujemy się na tych książkowych. 


Ilustracje w tych dwóch książkach podbiły moje serce. Naprawdę - chyba żadna książka do tej pory nie spodobała mi się AŻ TAK wizualnie jak te dwie. Zobaczcie na te obrazki u Maszy! Geniusz. Dodatkowo czyta się te bajeczki szybko i przyjemnie. Na pewno za szybko nam się nie znudzą, chociaż czytanie zajmuje więcej niż tytułowe pięć minut.

Jeśli chodzi o Młodych Tytanów to jeśli lubicie wersję animowaną to będziecie zakochani też w tej książkowej. Jak na razie Leon nie do końca pojmuje wszystkie zawiłości fabularne i żarty - jest zdecydowanie za mały - ale ja czytałam ją już dwukornie i bawię się przy nich znakomicie. Aż nabrałam ochoty na pooglądanie ponownie serialu. Cieszę się, że czeka na półce Leona na odpowiednią chwilę. Już nie mogę się jej doczekać. Popatrzcie na te ilustracje. Są genialne.

Za książeczki dziękujemy wydawnictwu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger