marca 28, 2021

BIBLIOTECZKA LEONA: NAWET NIE WIESZ, JAK BARDZO CIĘ KOCHAM KIEDY JEST WIOSNA + NAWET NIE WIESZ, JAK BARDZO CIĘ KOCHAM, KIEDY JEST ZIMA


Na te dwie książeczki bardzo mocno czekałam. W Nawet nie wiesz, jak bardzo cię kocham jestem zakochana. Bardzo często czytamy ją razem z Leonem i do tej pory mi się nie znudziła. Co więcej Leonowi również. Dwa nowe tytuły z tej serii opierają się na porach roku. Są też mniejsze formatowo, ale dalej są praktycznie idealne. 


Przygody Małego Brązowego Zajączka i Dużego Brązowego Zająca są tak urocze, że nie sposób ich nie kochać. Zające jako główni bohaterowie przyciągają wzrok, a ich urok przyciąga wzrok nawet małych oczek. Sama grafika jest przepiękna. Zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych, bo komu tych książeczek nie pokazujemy wszyscy są zakochani.

Treść również jest genialna. Pełno tutaj uczuć między Małym Brązowym Zajączkiem a Dużym Brązowym Zającem. Sama ich relacja powinna nauczyć rodziców podejścia do dzieci i pokazywania swoich uczuć. Ja jestem dość mocno w sobie zamknięta pod tym względem, ale nawet mnie wzruszają te książeczki tak mocno, że nie mogę doczekać się następnych. Są to pozycje, które przekażę swoim wnukom, bo nigdy nie stracą na aktualności.


Za książeczki dziękuję wydawnictwu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger