marca 27, 2021

BIBLIOTECZKA LEONA: MUMINKI. BARDZO WAŻNE SPRAWY // MOJA PIERWSZA BIBLIOTECZKA


Ostatnio Leon bardzo polubił Muminki. Wszystko dzięki 3 bajeczkom przed snem. Nie zna jeszcze zbyt dobrze wszystkich postaci z tej bajki, więc powoli rozbudowuje naszą muminkową biblioteczkę. Decydując się na Bardzo ważne sprawy wiedziałam, że Leon jest już za duży na te konkretne tytuły, ale zależało mi na czymś, co będzie mógł przeglądać sam bez problemu. I tutaj z pomocą przyszły mi te cztery, malutkie książeczki z kartonowymi stronami.


Leon bardzo lubi małe formaty i często po takie książeczki sięga. Chciałam by oswajał się z widokiem bohaterów i poczuł do nich większą sympatię. Mam już troszkę dość w kółko Psiego Patrolu 😋 Tematycznie mamy tutaj już dobrze nam znany schemat. Muminki mają uczyć o porach roku, kolorach, rodzinie i emocjach. Tak naprawdę na rynku pełno jest podobnych pozycji, ale jeśli uwielbiacie te pocieszne postaci to wybierzcie te konkretne. Mi osobiście bardzo się podobają.


Tekstu na stronie jest niewiele, więc są to książeczki dobre już praktycznie od urodzenia. Opisują one świat w przystępny sposób i przyciągają wzrok pięknymi ilustracjami. Przy książkach dla dzieci zwracam ogromną uwagę na wydanie i jestem zakochana w tych.


Jeśli kiedyś dorobimy się drugiego dziecka to będą książki, które będą czymś obowiązkowym w jego biblioteczce. Niektóre książeczki z których Leon wyrasta oddajemy, ale te zachowam na pewno na długo.

Za książeczki dziękuję wydawnictwu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger