maja 29, 2021

BIBLIOTECZKA LEONA: VAN DOG // GOSIA HERBA I MIKOŁAJ PASIŃSKI


Van Dog to jedna z tych książek, które stoją na półce u Leona, ale są bardziej moje. Leon jeszcze nie docenia na tyle szaty graficznej i przekazu, więc dzisiejsza opinia jest ściśle moja, a jego zdanie tym razem zignorujmy. 😂 Przeczytaliśmy ją razem i chętnie jej wysłuchał - tekstu nie ma za dużo - ale nie wykazał w stosunku do niej jakiegoś wielkiego entuzjazmu.

W przeciwieństwie do mnie. Ja jestem zakochana. Van Dog to historia o tym, żeby zawsze robić to, co się uważa za słuszne i nie dać się stłamsić przez przekonania innych ludzi. Jest to bardzo ważne przesłanie i chciałabym, by dotarło ono do Leona. Samozaparcie i wiara we własne możliwości aż się wylewa z każdej z tych stron. 

Jak już wspomniałam tekstu jest mało, ale ilustracje i tak przyciągają wzrok. Są kolorowe, jest ich mnóstwo. Można je oglądać i oglądać i za każdym razem dostrzega się coś nowego. Włożono w nie naprawdę ogromną ilość pracy i trzeba to docenić. Zajrzyjcie do środka i zakochajcie się. 


Za książkę dziękujemy wydawnictwu! 

1 komentarz:

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger