listopada 09, 2021

BIBLIOTECZKA LEONA: BAJKI DŹWIĘKOWE. KOT W BUTACH + ALADYN

Pisząc o nowościach wydawnictwa HarperKids nie można zapomnieć o Bajkach dźwiękowych. To na te tytuły czekałam najbardziej. Byłam ciekawa na jakiej zasadzie te książeczki działają i czy będą tak niesamowite, jak tego od nich oczekiwałam. Wybraliśmy z Leonem Kota w butach oraz Aladyna. Miałam ochotę zamówić jeszcze inne, jednak wiem, że mój trzylatek boi się książek, w których występują wilki, więc miałam ograniczone pole do popisu. 

Gdy otwieramy książeczki znajdujemy w środku trochę tekstu, ogromne ilustracje oraz miejsce, które trzeba mocniej nacisnąć, żeby odtworzyć dźwięk. Bajki różnią się troszkę od tych oryginalnych wersji, ale nie są jakoś bardzo skrócone. Na pewno są dobre na początek przygody z baśniami dla mniejszego dziecka nawet niż Leon. Myślę, że już cierpliwy półtoraroczny maluch miło spędzi z Bajkami dźwiękowymi czas. 

Ogromnym plusem jest interaktywność tych książeczek. Dźwięki, których jest aż szesnaście w każdej książce, są doskonale dobrane i naprawdę oryginalne. Myślałam, że będą one proste - jakieś zwykłe miauczenie kota na przykład - a tu zostałam mile zaskoczona. 

Bardzo podobają mi się również ilustracje. Są bardzo niespotykane. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia - tak samo, jak w tej serii. Zdecydowanie to moi ulubieńcy tego miesiąca. Będę często po nie sięgać podczas usypiania Leona. Uwielbiam innowacje w literaturze, a z czymś takim jeszcze się do tej pory nie spotkałam. Mam nadzieję, że to nie będą jedyne tytuły w tym cyklu i będzie on się rozszerzał jeszcze o kolejne baśnie.


Za książeczki dziękuję wydawnictwu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger