maja 14, 2022

[49/2022] BIBLIOTECZKA LEONA. AKADEMIA MĄDREGO DZIECKA: MOJA PACHNĄCA KSIĄŻECZKA Z KOLORAMI. MÓJ DZIEŃ + MOJA PACHNĄCA KSIĄŻECZKA Z KOLORAMI. OGRÓD


Jako rodzic uwielbiam te książki. Leon interesuje się niesamowicie mocno kolorami, chociaż zna je doskonale i to w trzech językach. Nie zmienia to jednak faktu, że jak jest coś o kolorach to on na pewno się w tym zakocha. Mamy już kilka Moich pachnących książeczek z kolorami i są w codziennym użytku. Jeśli nie wąchaliście siedem pomieszanych zapachów to jesteście szczęściarzami. 

Tekstu w tych książeczkach jest bardzo mało, nie nadają się do czytania na dobranoc (co wielokrotnie powtarzam Leonowi), ale świetnie się sprawdzają do samotnego spędzania czasu. Mój trzylatek zna wszystkie te słowa doskonale, więc często znajduję go siedzącego na dywanie i przeglądającego te książeczki. Najbardziej dziwi mnie fakt, że pomimo pocierania owych obrazków non stop one dalej pachną i nie wietrzeją.

Jest to bardzo fajna książeczka już dla maluszków, żeby poprawić ich słownictwo i podziałać na nie trochę zapachami. Widzę już zainteresowanie nimi półrocznego Oliwiera i często leży jak zaczarowany i ogląda z Leonem ilustracje. Zdecydowanie jedne z lepszych tytułów Akademii Mądrego Dziecka.

★★★★★★★★★★

Za książeczki dziękujemy wydawnictwu!

Zajrzyj do środka ⬇



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger