marca 06, 2023

[16/2023] BIBLIOTECZKA LEONA: MAGAZYN DINO RANCH 01/2023


Dino Ranch jest nowym magazynem, który pojawił się w Polsce. Inspirowany jest serialem o tym samym tytule i właśnie trzymamy w rękach pierwszy numer. Jeśli chodzi o mnie nie miałam zbyt wygórowanych oczekiwań, bo to nie ja jestem docelowym odbiorcom. Leon - miłośnik dinozaurów - rzucił się na niego z takim zaangażowaniem, że cieszę się, że zrobiłam kilka zdjęć by Wam je pokazać zanim dałam mu go do rąk. Teraz nie nadaje się już jako materiał podglądowy.

Osobiście nie znamy tej bajki, ale na tyle zrobiła na mnie dobre wrażenie, że kiedyś przyjdzie dzień, gdy to się zmieni. Z praktycznych szczegółów to mamy tutaj aż 26 stron wspaniałych zadań dla dzieci. Mamy labirynty, kolorowanki, wyklejanki i mnóstwo innych zabaw, które - gwarantuje - zajmą na długo Wasze pociechy. 

Nie mogło zabraknąć też opowieści i tego, na co najbardziej czekają dzieci. Gadżetów. Pierwszy numer magazynu Dino Ranch obfituje w prezenty. Największym hitem jest oczywiście latarka, która mieszka z Leonem pod poduszką i z którą wędruje nocami, gdy nie może spać. Naklejki i dinozaurowa odznaka też znalazły już u niego zastosowanie i cieszę się, że mógł je wykorzystać tak kreatywnie, jak miał na to ochotę. 

Możecie zajrzeć do środka i sami zdecydować, czy taka dawka dziecięcej radości jest warta te 13,99 zł. My z pewnością będziemy polować w kiosku na kolejny numer. Bardzo cenię wszystko, co pozwala mi wypić w spokoju kawę.

Za magazyn dziękujemy wydawnictwu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger