stycznia 02, 2024

[001/2024] #BLOGUJEZTK: WILK I POLNY KWIAT // ELLA FIELDS

Postanowiłam ten rok zacząć od lżejszych książek, które nie będą wymagać ode mnie mnóstwa skupienia. Ot, poczytać dla przyjemności. Padło na Wilka i Polny Kwiat. Jest to drugi tom, ale spokojnie można czytać ten cykl nie po kolei i na wyrywki. Spodziewałam się czegoś, co lubię. Dostałam... coś.

Aster, córka generała, w wieku siedemnastu lat wyszła za księcia. Zgodnie z przepowiednią przeznaczona była królowi faerie. Kiedy ukochany Aster objął tron po śmierci starszego brata, dziewczyna wierzyła, że ich szczęście jest niezniszczalne. Od tej chwili mieli żyć długo i szczęśliwie. Nad jej głową zawisły jednak ciemne chmury. Gdy nie była w stanie spełnić największego pragnienia swojego męża, odkryła jego okrutną stronę i bolesną prawdę, że nawet najtrwalsze więzi nie są wieczne.

Nie mogąc spojrzeć mężowi w oczy, dziewczyna ucieka z dala od domu. Ukrywając swoją prawdziwą tożsamość, spotyka jednookiego wojownika, który jest równie przerażający, co fascynujący. Już od pierwszych chwil spędzonych razem chęć zemsty na niewiernym mężu i pożądanie zlewają się w jedno nieodparte pragnienie. Z każdym dniem i każdą nocą Aster coraz bardziej chce życia, które może jej dać jedynie ten dziki i nieokiełznany mężczyzna. Życia, które nigdy nie miało być jej dane. Gdy prawda o jej pochodzeniu wychodzi na jaw, wszystko się komplikuje.

Aster jest ciekawą postacią. Przyznam, że mnie bardzo zaintrygowała. Rozumiałam ją, a to niezbyt częste. Zazwyczaj bohaterowie zachowują się nielogicznie i nie mogę pojąć ich działania. Aster czuła się zdradzona, uciekła. Jej spotkanie z Scythem również nie było niczym nierzeczywistym. Mimo to z czasem ich cała relacja tak bardzo skumulowała się do sypialni, że ciężko było mi nie wywracać non stop oczami.

Wilk i Polny Kwiat miały potencjał na stanie się czymś genialnym, a wszystko poszło po prostu w złym kierunku. Całe to napięcie między Scythem a Aster rozwlekło się i stało się niesmaczne. Nie mam nic przeciwko scenom erotycznym w książkach, ale nie przepadam za opieraniem na nich calutkiej fabuły. Ella Fields trochę się pogubiła. 

Wiem, że można tutaj spotkać bohaterów z poprzedniej części. Przyznam, że nie wydali mi się oni zbyt interesujący. Dowiedziałam się jednak, że Ella Fields nie jest autorką dla mnie, bo nie tego szukam w książkach. Pozytywne opinie mnie zachęciły, a okazało się, że nie są one zbyt pewnym wyznacznikiem poziomu lektury. Tak czy inaczej nie żałuję poświęconego Wilkowi i Polnemu Kwiatu czasu. 

★★★★☆☆☆☆☆☆

Wilk i Polny Kwiat // Ella Fields // The Savage and the Swan // tom 2 // 06 grudnia 2023 // 416 stron // wydawnictwo Niegrzeczne Książki

Za książkę bardzo dziękuję www.TaniaKsiazka.pl!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger