kwietnia 21, 2015

Ludzie, ależ mi się ta książka podoba - przeczytajcie ją i wy!

Witam.
Dzisiaj dostałam mejla, że udało mi się dostać do drugiego etapu konkursu 'Ludzie, ależ mi się ta książka podoba - przeczytajcie ją i wy!' i w związku z tym chciałabym Was prosić o wysłanie jednego malutkiego mejla z głosikiem na mnie. W końcu każdy recenzent musi czasami osiągnąć małe co nieco.

Proszę Was o wysłanie mejla ze wpisanym w temacie słowem Karć na adres Jolanta.Nizicka@pbw.org.pl 

Konkurs trwa tylko do 3 maja, więc czasu nie ma dużo. Bardzo dziękuję za każdy głosik. Wybrana przeze mnie recenzja do konkursu jest opinią o Jedynym i Niepowtarzalnym Ivanie, którą znajdziecie TUTAJ

1 komentarz:

  1. Jaka nazwa konkursu... Ciekawa, nie powiem. Na początku myślałam,że chodzi o jakąś po prostu książkę, która bardzo Ci się spodobała, ale nie przypuszczałam,że to taki konkurs.
    Zaraz wejdę na pocztę i wyślę meil. A co mi szkodzi

    OdpowiedzUsuń

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger