lipca 20, 2020

BIBLIOTECZKA LEONA: PIXAR. MAPY I LABIRYNTY // DISNEY. MAPY I LABIRYNTY

Bardzo mocno czekałam na te dwa tytuły. Były one na mojej liście must have z czerwcowych zapowiedzi. Jestem ogromną fanką produkcji i Disneya i Pixara, więc nie mogłam przejść obojętnie obok tych tytułów. Spodziewałam się jednak cieniutkich książeczek, które szybko zniszczy energiczny półtoraroczniak, a w paczce znalazłam naprawdę porządną twardą produkcję. Od razu się zakochałam. A gdy zajrzałam do środka... Stała się magia.


Mamy tutaj wyszukiwankę i labirynt w jednym. Niesamowite, jak dużo pracy zostało włożone w te ilustracje. Idealnie odpowiadają każdej produkcji, której są poświęcone. Nie udało mi się wybrać nawet mojej ulubionej, bo w każdej jest coś cudownego. Równocześnie nie są skomplikowane, więc już dwulatek powinien z zainteresowaniem przysiąść do wyszukiwania. Labirynty są ciut trudniejsze, jednak z pomocą rodzica na pewno dzieciak będzie się świetnie bawić. 

Czekam z niecierpliwością na chwile, gdy Leon chętnie sięgnie po te tytuły i będziemy mogli razem zagłębić się w moje ulubione światy.

ZA KSIĄŻECZKI DZIĘKUJĘ WYDAWNICTWU!


Wyświetl ten post na Instagramie.

Leon mnie o 8 rano wyciągnął na spacer i oto efekty 🤪 Ale, ale. Potrzebuję dużo złotych rad #instaciocie 🙏🏻 Odsmoczkowanie Leona to będzie katorga i sama już nie wiem jak się do tego wziąć. Zabranie mu smoczka skończyło się wielką awanturą - szybciej oddawałam niż zabrałam. Staram się mu w dzień go nie dawać, ale wtedy zasysa dolną wargę do buzi 😖 To będzie z Leonem mega ciężka sprawa. ——————————————————— #synek #synus #synusmamusi #dzieciak #kochamnadzycie #porannyspacer #synekmamusi #duzychlopczyk #poltoraroku #odsmoczkowanie #villagelife #duzychlopiec #prawdziwestoprocent #zycienawsi #bieszczady #bieszczadysąpiękne #bieszczadymountains #stylowedziecko #modnedziecko #modadziecieca #bboxpolska #bbox #filababy #babyootd
Post udostępniony przez Karolina & Leon 👶🏼 (@_kyou_)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger