lipca 15, 2020

BIBLIOTECZKA LEONA: SZUKAJ I ZNAJDŹ. MUMINKI W LESIE // SZUKAJ I ZNAJDŹ. MUMINKI I MORZE

Bardzo cenię spostrzegawczość i chciałabym, by Leon ćwiczył ją od małego. Widząc zapowiedź nowości z Szukaj i znajdź nie mogłam przejść obojętnie. Jako dziecko nigdy namiętnie nie oglądałam Muminków, ale bardzo lubię je jako postaci. Przyznam, że spodziewałam się raczej cieniutkich książeczek, a nie porządnych kartonowych książek, które przetrwają nawet najmocniejsze zainteresowanie już ze strony malucha.

Wyszukiwanki nie są skomplikowane, już nawet półtoraroczny Leon nie ma problemu ze znajdywaniem większości wymaganych rzeczy. Bardzo dobrze się przy tym bawimy, chociaż nie sięga on po te tytuły tak często, jakbym chciała. Mam jednak nadzieję, że się to zmieni, bo stawiam bardzo na rozwój umysłowy, choć - przyznam się - niechcący pomijam ten fizyczny. 

Ilustracje są bardzo ładne, doskonale odwzorowują te oryginalne. Kolory nie są zbyt intensywne, co mnie cieszy, bo jednak większość tych książkowych obrazków dla dzieci są zbyt wykontrastowane. Dla miłośników Muminków - w każdym wieku! - zdecydowany must have. 

Mamy tutaj też labirynty i zgadywani. Dzięki trwałości na pewno więcej niż jedno pokolenie maluchów pokocha te pozycje. 

Za książeczki dziękujemy wydawnictwu HarperKids!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger