listopada 09, 2020

BIBLIOTECZKA LEONA: BALONOWA 5 // GOSIA HERBA, MIKOŁAJ PASIŃSKI

Gdzie słynny raper, Myszka, zostawił swój kapelusz? Czyje chrapanie słychać w całej kamienicy? Czyją rzeźbę z marmuru rzeźbi utalentowany Pies? Kto jeszcze mieszka przy Balonowej 5? Mieszkańcy kamienicy zapraszają w odwiedziny! 

„ART. Balonowa 5” Mikołaja Pasińskiego to pięknie ilustrowana opowieść o zwariowanych mieszkańcach kamienicy dla przedszkolaków. Ciekawe i zabawne historyjki zobrazowane kapitalnymi grafikami Gosi Herby sprawią że dzieci wciągną się w opowieść – a te starsze będą mogły czytać samodzielnie dzięki wyraźnemu krojowi pisma.


Wspominałam już, że uwielbiam arty? W takich książkach nawet maluch znajdzie coś dla siebie. Żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia ani razu, gdy przyłapałam Leona z Balonową 5. Uwielbia tych sympatycznych bohaterów, którzy przeżywają swoje przygody w swoich mieszkankach. Naprawdę cieszę się, że na Balonowej mieszkają tak różnorodne postaci, które mają różne pasje, humory. Świat jest równie różnorodny, więc maluch dowie się tego z tej książeczki i żadne różnice już go nie zaskoczą ani nie zdziwią. Najważniejsza jest tolerancja. To właśnie te maluchy kiedyś zmienią świat.

Ilustracje są przepiękne, bardzo w moim stylu. Zajrzyjcie kiedyś do środka, jeśli będziecie mieć okazję. Chciałam narobić milion zdjęć jednak uznałam, że zepsuję Wam tym niespodziankę, dlatego przeżyjcie ze swoimi dziećmi tę wspaniałą przygodę.

Za książeczkę dziękujemy wydawnictwu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger