maja 01, 2020

ZAPOWIEDZI MAJOWE

Ten rok przeleci ekspresowo, przynajmniej mi. Dopiero co się zaczął, a już mamy maj. Nie jest to zdecydowanie mój rok, ani pewnie nikogo, ze względu na epidemię i siedzenie w domu, ale cieszę się, że ten czas tak gna do przodu, bo może przyszły rok będzie lepszy. Czytelniczo idzie mi świetnie. Mam już za sobą połowę liczby książek, którą zaplanowałam na 2020 (możecie to śledzić na moim lubimy czytać) i dopiero teraz mam taki zjazd czytelniczy. Nawet nie wiem ile pozycji interesuje mnie w tym miesiącu...

WYDAWNICTWO UROBOROS

Bryce Quinlan jest dziewczyną, która w połowie jest człowiekiem, a w połowie Fae. W świecie pełnym magii, niebezpieczeństw i ognistych romansów poszukuje zemsty! Bryce Quinlan kocha swoje życie. W dzień pracuje dla handlarza antyków, sprzedając nie do końca legalne magiczne artefakty, a nocą imprezuje razem z przyjaciółmi, delektując się każdą przyjemnością jaką Lunathion – znane również jako Crescent City – ma do zaoferowania. Ale gdy bezwzględne morderstwo wstrząsa miastem, wszystko zaczyna się rozpadać – również świat Bryce. ŹRÓDŁO OPISU
Premiera: 20 maja 2020

WYDAWNICTWO W.A.B.

Na pozór są z dwóch zupełnie różnych bajek. Kazimiera regularnie zasila konto radia Święta Jadwiga i uważa, że największą zmorą naszego kraju są tęczowi, lewactwo i masoni. Maja regularnie paraduje w Marszach Równości, żyje w konkubinacie, a z rzeczy uznawanych za święte uznaje tylko święty spokój. Nic więc dziwnego, że obie serdecznie się nie znoszą. Problem w tym, że syn jednej z nich i córka drugiej są małżeństwem. W dodatku takim, które wpadło w nie lada kłopoty. Kiedy jedno z ich dzieci zostaje oskarżone o morderstwo, a drugie porwane, Kazimiera i Maja muszą połączyć siły, aby udowodnić ich niewinność. Pytanie - czy same się przy tym nie pozabijają? ŹRÓDŁO OPISU
Premiera: 20 maja 2020


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger