września 23, 2013

Zapowiedź 'Królewskiej klątwy' Damiana Bronharda


Czy można osiągnąć wszystko? Nie, i o tym przekona się jeden z najbogatszych ludzi na ziemi. Rzucona na niego klątwa przeniesie go w samo centrum wydarzeń post apokaliptycznego świata. Wojna pomiędzy władcą demonów a ludźmi trwa i on zdecyduje, kto zwycięży.


Data premiery: 15 listopada 2013.

Muszę przyznać, że na tą książkę czekam z ogromną niecierpliwością. Może dlatego, że autorem jest mój przyjaciel? Kto wie. Autorką obrazka na okładce jest nikt inny, jak Aypa, którą niektórzy z Was na pewno kojarzą z jej bloga. Jak dla mnie to cytat na okładce jest bardzo intrygujący. 

Możecie być pewni, że recenzja pojawi się na blogu. Jak dobrze pójdzie to może nawet przed premierą.  

A Wy co myślicie? Przeczytacie?

4 komentarze:

  1. W takim razie czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no no zaciekawiłas mnie! Czekam na pierwsza recke.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również czytałam książkę kolegi, więc wiem, co czujesz. Mam nadzieję, że Ci się spodoba. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no premiera się zbliża... Ciekawi mnie jak napiszesz o twórczej inwencji Damiana. XD hue hue hue. xD Poczekamy zobaczymy. :)

    OdpowiedzUsuń

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger