września 06, 2014

Zapowiedź: Selena Gomez, księżycowa dziewczyna - Catherine De La Gletais


Fabularyzowana biografia Seleny Gomez z dodatkowymi rozdziałami napisanymi specjalnie do polskiego wydania przez polskiego dziennikarza muzycznego Roberta Choińskiego, opisującymi jej życie przez ostatnie dwa lata.

Do pewnego momentu życie Seleny Gomez przypominało bajkę. Już jako dziesięciolatka została aktorką, a w wieku dwunastu lat – gwiazdą. Grała w serialach i filmach, nagrywała filmy, jej życie śledziły miliony fanów. Jej związek z Justinem Bieberem wydawał się idealny.
Ostatnie dwa lata wiele zmieniły w jej życiu. Bańka mydlana prysła. Księżycowej dziewczyny nie ominęły problemy miłosne – od wielu miesięcy para schodzi się i rozchodzi, stając się obiektem bulwarowych plotek. Nieobce jej były również problemy z alkoholem i narkotykami. Na jakim etapie teraz jest Selena? Ta książka odpowie na to pytanie i wiele, wiele innych.

PREMIERA: 10 wrzesień 2014

Jak wiecie, albo i nie, uwielbiam biografie. Za czasów mojej młodości uwielbiałam też ową aktorkę i pooglądałam chyba wszystkie filmy z nią. Dlatego też nie mogłam się oprzeć i już nie mogę się doczekać, kiedy książka do mnie dotrze! 

Przy okazji chcę Was także poinformować o totalnej reaktywacji strony Papierowych miast na Facebooku. Mam nadzieję, że poświęcicie chwilkę i klikniecie Lubię to! Chętnie też polubię Wasze stronki, więc w komentarzach proszę o linki :)

Strona Papierowych miast: KLIK
Strona Wydawnictwa na Facebooku: KLIK

5 komentarzy:

  1. A ja nie cierpię Seleny Gomez i za żadne skarby świata nie sięgnę po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za Seleną Gomez. Jest okropną aktorką i jeszcze gorszą piosenkarką. Taki wytwór Disneya.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Selenę. Nie mogę się doczekać aż przeczytam książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tę książkę jednak nie będę czekała z niecierpliwością. Lubiłam Selenę Gomez za czasów dzieciństwa, jednak teraz niespecjalnie mnie interesuje.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, niestety nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger