stycznia 17, 2018

KLASYKA NA 2018 ❤

❤ Rok 1984 - George Orwell
Folwark zwierzęcy - George Orwell
❤ Czerwone i czarne - Stendhal
❤ Anna Karenina - Lew Tołstoj
❤ Szkoła uczuć - Gustave Flaubert
❤ Nędznicy - Victor Hugo
❤ Obcy - Albert Camus
❤ Kochanek Lady Chatterley - D.H. Lawrence
❤ Wilk stepowy - Herman Hesse
Śmierć na kredyt - Louis Ferdinand Celine
❤ Pożegnanie z bronią - Ernest Hemingway
❤ Wielki Gatsby - Francis Scott Fitzgerald
Biały kieł - Jack London
❤ Kobieta w bieli - Wilkie Collins
❤ Upiór w operze - Gaston Leroux 
Upiór z Canterville - Oscar Wilde

9 komentarzy:

  1. Czytałam tylko "Wielkiego Gatsby'ego" i miło wspominam. Aby w pełni zrozumieć tę lekturę należy znać sytuację USA w czasach fabuły :) Resztę powieści z chęcią bym poznała, tylko kiedy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem przerażona tym, ile książek chcę przeczytać już :o

      Usuń
  2. W tym roku również chcę przeczytać przynajmniej "Rok 1984". Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie wszystko na pewno i sam przeczytam. Tołstoj, Hemingway, Fitzgerald, Wilde, London - to tak bankowo. Reszta pewnie też, ale niekoniecznie szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie chcę wszystko, szybko i na już.
      Mam takie ambitne plany na luty dodatkowo, że nie wiem kiedy będę spać i jeść :o

      Usuń
  4. Ja będę uradowana, jak uda mi się przeczytać z 5-6 klasycznych powieści ;P Po "Nędzników" od dawna chcę sięgnąć, ale zapewne zrobię to na emeryturze ;P "Annę Kareninę" pewne czeka ten sam los. "Folwark zwierzęcy" bardzo polecam. Przerażająca książka - może dlatego, że bardzo prawdziwa.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Folwark już czytałam i bardzo mi się podobał :D Ja Nędzników i Annę Kareninę tak przekładam z miesiąca na miesiąc, ale w 2018 musi się udać!

      Usuń
  5. Czytałam z tego tylko Orwella i Wielkiego Gatsby'ego. I o ile Orwella pokochałam to Wielki Gatsby był dla mnie dość nudny i nie porwał mnie.
    Nędznicy, Anna Karenina, Wilk Stepowy, Czerwone i czarne, Upiór w Operze to pozycje, po które MUSZĘ sięgnąć w najbliższym czasie. Szczególnie po Nędzników, bo zakochałam się w musicalu na podstawie tej książki.
    Bardzo ciekawa lista! Powodzenia w czytaniu!
    Pozdrawiam
    http://bakerstreetlibrary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger