lipca 16, 2021

MAGAZYN "BING" NR 4/2021


Gdy byłam dzieckiem uwielbiałam dni, gdy w kiosku pojawiały się moje ulubione gazetki. A jaka byłam dumna, że miałam tam swoją teczkę! Zauważyłam, że i Leon bardzo lubi, gdy pokazuje mu, że pojawiło się u nas coś nowego. Najczęściej jest to właśnie Bing, gdyż oboje jesteśmy fanami tego króliczka. 


Leona pierwszym wyborem zawsze są - oczywiście - dołączone prezenciki. Tym razem troszkę się rozczarowałam, bo chociaż pomysł jest świetny, to wykonanie średnie. Leon bardzo szybko rozłożył te akcesoria na części pierwsze, a jest raczej delikatnym dzieckiem i nie niszczy zabawek. Nigdy jednak nie narzekam zbyt bardzo na te gazetkowe zabawki, bo biorąc pod uwagę koszt magazynu... zwyczajnie nie mam do tego prawa 😅


Wnętrze jest już raczej standardowe. Mamy bajeczkę, kolorowanki, wyzwania dla malucha. Niektóre z zadań są dla Leona za trudne, ale z większością super sobie radzi i bardzo lubię te chwile, gdy się skupia. Być może nie trwają one za długo, ale są bardzo pracowite i każdy nasz numer Binga jest wypełniony wszędzie, gdzie powinien, a niekiedy i tam, gdzie nie. 

Zajrzyjcie do środka i sami się przekonajcie, jak zabawny i edukacyjny jest ten numer o króliczku. Uważam, że warto raz na jakiś czas podsunąć maluchowi taki rodzaj rozrywki. Leon uczy się cierpliwości w oczekiwaniu na każdy kolejny numer i to też jest bardzo ważne. 


Za magazyn dziękujemy wydawnictwu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger