lipca 31, 2016

Podsumowanie miesiąca + stosik // lipiec 2016


I lipiec dobiegł końca. Z racji tego, że dostałam się na studia ten miesiąc upłynął mi na nadrabianiu zaległości czytelniczych. Nie udało mi się zrobić na blogu wszystkiego, co bym chciała z powodu buntu laptopa, więc będę miała sporo roboty, kiedy już do mnie wróci. Mam tylko nadzieję, że uda mi się ze wszystkim wyrobić przed październikiem. Teraz Papierowe Miasta czeka kilka zmian i coraz bardziej kusi mnie założenie kanału na YouTube. Zobaczymy, co to będzie. Muszę się jednak pochwalić, że w tym miesiącu udało mi się w końcu ograniczyć liczbę napływających książek. Pewnie niemała w tym zasługa wydawnictw, które w wakacje wydają mniej niż zwykle, a mnie dużo pozycji nie zaintrygowało, ale i tak jestem z siebie dumna.

// STOSIK //


// PRZECZYTANE W LIPCU //



  • Emily the Strange. Dziwna Emily - Rob Reger

24 komentarze:

  1. Wow, gratuluję tak dużego wyniku przeczytanych książek w lipcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale w moim przypadku to tak jest zawsze :D

      Usuń
  2. Mnóstwo książek i tak czytasz to jakiekolwiek zmiany czy testy podejścia do vlogów przynajmniej Ci nie zepsują radości z czytania - bo i tak będziesz pochłaniać kolejne tomiszcza. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. YT! Tak! <3 *^*
    Czemu mnie nie dziwi ta długaśna lista... xD
    Przy QQ to ma być Kyousuke nie Yousuke :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam czasu czytać w tym miesiącu :P
      Internet mnie okłamał! :o

      Usuń
  4. Oooo... jestem w szoku i nie wiem co napisać ;) Wynik imponujący. Gratuluję przeogromnie!
    Kanał na youtube to świetny pomysł - im więcej kanałów książkowych tym lepiej. Jak się zdecydujesz to z pewnością będę oglądała :D
    Powodzenia w sierpniu! ❤
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę się za to zabrać <3
      Dziękuję :3

      Usuń
  5. Ojacie, tyle książek przeczytanych w jednym miesiącu? Normalnie zazdrość wielka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, cudowne wyniki. :) Życzę równie zaczytanego sierpnia! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zbiór nabytków faktycznie zredukowany, ale przyjdzie jeszcze czas na szaleństwa na pewno. :P W każdym razie gratuluję wyników czytelniczych i nabywczych. Ciekaw jestem czy wypalisz z tym youtube. Mocno tego chcesz?
    I gratuluję dostania się na studia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie bo nie usiosę za dużo książek :p
      Też jestem ciekawa. Chcieć chcę, ale czy mocno to nie wiem :p
      Dziękuję <3

      Usuń
  8. O mój Boże! Ty chyba w ogóle nie śpisz :D Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, bardzo mi się podoba Twój stosik :) Ja dopiero zaczynam moją przygodę z blogiem i tak o to mój drugi stosik książkowy w życiu :) http://miniksiazka.blogspot.com/2016/08/lipcowy-stosik-july-book-haul-2016.html

    OdpowiedzUsuń

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger