lutego 23, 2019

CHCĘ POOGLĄDAĆ 2019

Nowy rok, nowe filmy, nowe seriale. Zwykle skupiałam się przede wszystkim na książkach, jednak odkąd urodziłam więcej czasu mogę poświęcić oglądaniu - kosztuje to mniej mojej uwagi niż czytanie, a przy Leonie zawsze muszę mieć oczy otwarte. W 2019 roku wychodzi kilka filmów i seriali, które po prostu MUSZĘ pooglądać i nie mogę już doczekać się tych premier - niektórych bardziej, niektórych mniej, ale te daty - o ile są już znane - wpisane są już w mój kalendarz i z niecierpliwością do nich odliczam.

Parodia filmu Omen. Zgodnie z przepowiednią wiedźmy Agnes Nutter, koniec świata ma nastąpić w najbliższą sobotę zaraz po kolacji. Rozpocznie się wtedy wojna pomiędzy armiami Piekła i Nieba. Ta wiadomość wcale nie podoba się demonowi Crowley'owi i aniołowi Azirafaelowi, którym całkiem przyjemnie żyje się na Ziemi. Dlatego wspólnie postanawiają współpracować i nie pozwolić Antychrystowi (który miał zostać podmieniony w szpitalu z synem brytyjskiego dyplomaty) jednoznacznie wybrać pomiędzy dobrem, a złem. Ich plan może się jednak nie powieść, gdyż z powodu pomyłki przy zamianie dzieci Antychryst trafił do zwykłej rodziny, a dziecko które wszyscy uważają za Antychrysta jest tylko zwykłym chłopcem. źródło

Adaptacja książki Prattcheta i Gaimana będzie czymś niesamowitym, co widać już po zwiastunach. Podoba mi się bardzo dobór aktorów i chociaż za Prattchetem nie przepadam, to Gaiman to jeden z moich ulubionych autorów i wiem na co go stać. Być może uda mi się przeczytać Dobry omen zanim serial pojawi się w sieci, jednak nie jest to na liście moich priorytetów. 

Już siedemnastego lipca na świecie, a dwa dni w Polsce, pojawi się filmowa wersja Króla Lwa. Jest to jedna z moich ulubionych bajek, już klasyka. Podczas oglądania trailera miałam łzy w oczach, więc spodziewam się, że gdy dojdzie już do premiery będę ryczeć rzewnymi łzami i będzie to dla mnie jeden z ulubionych filmów. Cała historia jest nam bardzo dobrze znana, a tyle ludzi na lipiec czeka, że to aż szok. Moja ocena tego filmu już teraz jest pewna. To będzie mocna dyszka.

Peter Parker powraca w filmie Spider-Man: Daleko od domu, kolejnego rozdziału serii Spider-Man: Homecoming. Nasz przyjazny superbohater z sąsiedztwa dołącza do swoich najlepszych przyjaciół – MJ, Neda i całej reszty paczki – i udaje się wraz z nimi na wakacje do Europy. Niestety, jego plan na pozostawienie superbohaterskiego życia na kilka tygodni szybko zostaje zrujnowany, gdy pojawia się Nick Fury. Chłopak decyduje się na to, by pomóc mu w rozwiązaniu zagadki różnych ataków, które sieją spustoszenie na całym kontynencie. źródło

Nie jestem fanką Mavela ani samego w sobie Spider-Mana. Gdy byłam młodsza wyglądało to całkiem inaczej, a po zobaczeniu trailera Spider-Man. Daleko od domu uznałam, że czas najwyższy sprawdzić, czy coś mi się odmieniło i czy od nowa nie polubię się z tym bohaterem. Podobnie jak w przypadku Króla Lwa już w lipcu będzie można wybrać się do kina. Być może do tego czasu nadrobię inne filmy o Peterze Parkerze.

Dopiero końcem listopada będzie można pooglądać drugą część jednego z moich ulubionych filmów animowanych, czyli Krainy Lodu. Przyznam szczerze, że poza datą premiery nie wiem na ten temat nic i mam cichą nadzieję, że tak zostanie. Pójdę na ten film w ciemno i już nie mogę się doczekać. Z pewnością będzie warto. 

Minęło pięć lat od czasu, kiedy wszystko było czadowe. Mieszkańcy Klocburga stoją w obliczu nowego, ogromnego zagrożenia. Pochodzący z kosmosu najeźdźcy LEGO DUPLO niszczą wszystko w tak szybkim tempie, że nikt nie nadąża z odbudowywaniem. Aby ich pokonać i przywrócić spokój w świecie LEGO Emmet, Lucy, Batman wraz z przyjaciółmi wyruszą w podróż do odległych, nieodkrytych światów, w tym do dziwacznej galaktyki, w której wszystko jest musicalem. Podróż ta będzie sprawdzianem ich odwagi, kreatywności i umiejętności Master Builderskich, a ponadto ukaże, jak bardzo są wyjątkowi. źródło

Nie będę tutaj zbyt się rozpisywać. Pierwsza część była naprawdę czadowa, a LEGO to moja ulubiona zabawa z dzieciństwa, więc dalej razem z bratem i mamą oglądamy wszystkie produkcje tego typu i niedługo mam zamiar pooglądać tę. Od szóstego lutego Lego przygoda 2 jest już dostępna w kinach. 

Artemis Fowl II jest dwunastoletnim geniuszem wywodzącym się z znanego w przestępczym światku, irlandzkiego rodu. Kiedy chłopiec dowiaduje się o istnieniu wróżek, postanawia wykorzystać ten fakt dla swoich korzyści. Aby zwiększyć rodzinny majątek, porywa wróżkę, Holly Niedużą, i żąda okupu. Nie docenia magicznej rasy, która nie zamierza poddać się bez walki.

Produkcja jest ekranizacją pierwszego tomu cyklu "Artemis Fowl" autorstwa irlandzkiego pisarza, Eoina Colfera. źródło

Uwielbiam Artemisa Fowla odkąd pamiętam. Jest to jedna z tych serii, których nie mam na półce, a bardzo bym chciała. Już w sierpniu premierę będzie miał film na podstawie pierwszego tomu i NAPRAWDĘ MOCNO nie mogę się doczekać. Nie oglądałam zwiastunów i nie mam zamiaru. Chcę podejść do tego z czystą kartą, bo już zarys fabuły znam i to doskonale. Ciekawa jestem, czy będzie to typowa ekranizacja lub raczej adaptacja.

Pies wyrusza w długą, pełną przygód drogę, aby odnaleźć swojego właściciela. źródło

Od miesiąca w kinach krąży już ten film, a ja dalej go nie widziałam. Był sobie pies to cudowny film (książka zresztą też) więc jestem pewna, że tutaj będzie tak samo. Planuję też przeczytać książkę i to jak najszybciej.

Tego serialu na pewno nie trzeba nikomu przedstawiać. Netflix rzadko kiedy robi złe seriale, więc liczę na to, że ten zwali nas wszystkich z nóg. Już końcem tego roku Wiedźmin będzie można obejrzeć. 

Powstanie kontynuacja serialu o niepokornej mecenas Chyłce zatytułowana Chyłka - Kasacja. Premiera nowych odcinków na player.pl będzie miała miejsce jesienią 2019 roku. żródło

Nie mogę już doczekać się premiery Kasacji. Wciąż nie rozumiem, dlaczego w ogóle nie zaczęto kręcić tego serialu od pierwszego tomu, jednak sezon pierwszy był na tyle dobry, że przymknęłam na to oko. Z niecierpliwością czekałam na każdą środę, by móc obejrzeć nowy odcinek i żałuję, że było ich tak mało. Zakończenie Zaginięcia było świetne - wszystko dzięki doskonale dobranym aktorom. Nie zmieniłabym tutaj nikogo, chociaż początkowo nie pasował mi Kordian. Z czasem jednak na tyle do niego przywykłam, że muszę pogratulować twórcom, że go wybrali. Mimo to i tak najlepiej tutaj pasuje Chyłka i Langer. Mogłaby być już jesień!

Dysfunkcyjna rodzina superbohaterów wspólnie próbuje rozwiązać tajemnicę śmierci ojca i zapobiec apokalipsie. źródło

Początkowo nie planowałam oglądać tego serialu, jednak coś mnie drgnęło. Zobaczyłam już pierwszy odcinek i przyznam, że jest to coś naprawdę dobrego. Trochę X-Meni, trochę Rodzina Adamsów. Poczucie humoru jest tutaj bardzo dobre, główni bohaterowie doskonale odgrywają swoje role. A muzyka! Tak, to z pewnością wyląduje na liście moich ulubionych seriali. Z tego co widziałam serial powstał na podstawie komiksów i chętnie rozejrzę się za nimi - o ile są w ogóle dostępne w polskiej wersji językowej i gdzieś w internecie. Od piętnastego lutego serial dostępny na Netflixie.

Pełna mroku, czarnoksięstwa, magii i uroku głównej bohaterki produkcja powróci z 2. sezonem już 5 kwietnia 2019 roku, a więc niecałe pół roku po premierze serialu. Netflix zapowiedział nowe odcinki w specjalnym teaserze, który m.in. nawiązuje do czołówki "Sabriny" z lat 90. i ukazuje nowe, gotyckie oblicze nastoletniej czarownicy. źródło

Ponoć nie tylko drugi sezon ma ujrzeć światło dzienne w tym roku, ale i trzeci i czwarty. Czy jest to prawda dowiemy się z czasem. Pierwszy sezon bardzo mi się podobał, mimo, że miał kilka minusów. Zakończenie też mnie zaskoczyło, więc ciekawa jestem, co będzie dalej. Nie znalazłam komiksu w polskiej wersji językowej, a angielska wersja trochę kosztuje, więc darowałam sobie zakup i cierpliwie czekam na kwiecień. Czas leci jak szalony, więc już niedużo go zostało do premiery. Mam nadzieję, że się nie zawiedziemy. 

A Wy na jakie premiery czekacie? 👇


Post udostępniony przez Karolina & Leon 👶🏼 & Luna 🐱 (@_kyou_)
Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger