września 11, 2013

MANGA & ANIME BLOGGER TAG!

"Tag ten powstał, aby łączyć fanów M&A piszących blogi. Należy odpowiedzieć na 10 
zawartych w nim pytań, następnie nominować 7 osób i poinformować ich o nominacji."

Aguś, thank u for nomination. 




     1. Obrazy ruchome i nieruchome. Wolisz czytać mangi czy oglądać anime?

Kyou: To zależy. Bardzo nie lubię oglądać anime a później czytać mangi, na podstawie której powstało. Albo odwrotnie. Nie czuję zbyt dużej przyjemności z przeżywania dwa razy tego samego. Ale jak mam wybierać, to oczywiście wolę mangi. Czytanie zawsze wygra.
Mims: Osz, kurczę. Oba. Jeśli chodzi o poważniejsze rzeczy - mangi. Bardziej zabawne - anime. 

2. Pierwsze pokemony za płoty. Jaka była Twoja pierwsza i obejrzana w całości seria?

Kyou: Hm. W całości? To będzie Król Szamanów. Do tej pory uwielbiam to anime i będę je kochać do końca życia. Co ważniejsze do tej pory mi się nie znudziło, co jest ogromnym cudem.
Mims: Yy... W.I.T.C.H. się nie liczy, prawda? :x A tak naprawdę, to chyba Elfen Lied. 

3. Życie mierzone w odcinkach i rozdziałach. Ile mniej więcej obejrzałeś/łaś anime i przeczytałeś/łaś mang?

Kyou: Nie jestem pewna czy istnieje jakakolwiek osoba, która potrafiłaby odpowiedzieć na to pytanie. Pewnym jest, iż więcej jest mang niż anime. Ale ile... Nie potrafię stwierdzić.
Mims: Hu hu. Na pewno mniej mang niż anime (koło 30) - jak na razie. Aga wciąż kupuje nowe tomiki, więc... :3

4. Twarz z plakatów. Jaka jest Twoja ulubiona postać?

Kyou: Ulubiona postać? Hm. Jest ich mnóstwo.  Najbardziej jednak uwielbiam (chyba) Honey'a z Ourana. Jego i oczywiście Królisia. I Kurosaki, z Dangeki Daisy. 
Mims: Dziewczyny z K-ON! Wariat Usui z Kaichou wa Maid-sama! i wariaty z Sakurasou... Sebastian (if u know what i mean :>)... Um... Ano... Więcej to ja nie wiem.  
 
5. Festiwal otwierających się w kieszeni czerwonych scyzoryków. Której postaci najbardziej nienawidzisz?

Kyou: Jakoś nigdy wcześniej się nad tym nie zastanawiałam. Im dłużej myślę, tym bardziej jestem pewna, że nie ma takiej osoby. Są te mniej irytujące i te bardziej, ale jak na razie żadna aż tak mnie nie poruszyła, żebym ją znienawidziła. 
Mims: Mon dieu. Nie obejrzałam całego Naruto ani razu, ale Ino bardzo mnie irytuje. Może dlatego że czytam kilka blogów z SakuxSasu (jusię serdecznie polecam)

 6. Przez uszy do serca. Masz swojego ulubionego seiyuu?

Kyou: Tak myślę, że raczej nie mam.
Mims: Nie bardzo. [ale na przykład uwielbiam aktora podkładającego głos Zuko w Avatar the Last Airbender]

  7. Historia najnowsza. Jaką serię ostatnio obejrzałeś/łaś?

Kyou: W całości? To będzie prawdopodobnie Acchi Kocchi. Ostatnio jakoś nie mam ochoty na oglądanie anime.
Mims: Że w całości, tak? Bo oglądam Free! i Brothers Conflict w tej chwili, ale w całości to...

8. Chluba fana. Zbierasz mangi, magazyny lub gadżety związane z m&a?

Kyou: Mang nie kupuje, gdyż jestem bardziej przekonana do książek. Posiadam aż jeden tomik Baśni braci Grimm i na tym kończy się moja mangowa kolekcja. Co nie znaczy, że nie kupię Otaku gdy będę w większym mieście.
Mims: Niestety nie. Boję się zacząć. Ostatnio jak byłam w sklepie z mangami to patrzyłam i patrzyłam i patrzyłam... I na tym się skończyło T-T . Chyba najprościej jest poczekać aż trafi się coś pierwszego na jakieś urodziny/święta czy cuś. Potem jakoś pójdzie :)

  9. Manga w czerwieni i bieli. Jakie jest Twoje ulubione polskie wydawnictwo zajmujące się wydawaniem mang?

Kyou: Zdecydowanie Waneko. No i Studio JG.
Mims: Wszystkie. Bo wydają, prawda? A to się liczy. 

10. Oczy szeroko otwarte. Co myślisz o fandomie?

Kyou: Nigdy mi jakoś myśli  nie uciekały w tym kierunku.
Mims: Cóż. Nie wiem, co powiedzieć.  Chyba was lubię,  wy tam. Fandomy ogólnie są fajne.


Czas na otagowanie:

I tutaj mamy problem. Obserwujemy raczej blogi poświęcone książkom, więc niech w zabawie weźmie udział każdy, kto ma na to ochotę :)

3 komentarze:

  1. ^U^ Mim... rozwaliłaś mnie swoją odpowiedzią (pytanie o wydawnictwo). Taka... Dyplomatyczna... XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pytania i jeszcze lepsze odpowiedzi. Gratuluje! Super sobie poradziłyście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :D Odpowiedzi genialne xD ^^
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger