maja 13, 2015

Warszawskie targi książki - co ciekawego?

Nawet nie wiecie, jak bardzo żałuję, że nie mam możliwości pojechać na targi książek w Warszawie. Jest to dosyć daleko, do tego dzieje się to zaraz po moim zakończeniu matur, tak więc nic z tego. Postanowiłam jednak zamieścić kilka informacji o tym, co się tam ciekawego będzie działo. Koniec końców to wielkie wydarzenie. Mam tylko nadzieję, że podczas targów w Krakowie już będę tam na studiach i wtedy się zobaczymy. To będą moje pierwsze targi książki i już nie mogę się doczekać!







Wiecie jeszcze o czymś ciekawym, czego będę żałować przez resztę życia?

4 komentarze:

  1. Ja byłam już kilkakrotnie na Targach i w Wawie i Krakowie i żałuję, że w tym roku nie będę mogła się pojawić. :( Niestety I Komunia Św brata rzecz ważniejsza. Ale w Krakowie będę na pewno! ;)

    OdpowiedzUsuń

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger