lutego 28, 2019

KALENDARZ PRZECZYTANYCH STRON: LUTY

Od jakiegoś czasu na Instagramie panuje moda na codzienne chwalenie się ilością przeczytanych stron. Przyznam, że spodobała mi się bardzo idea tego i chociaż już nie udostępniam tego codziennie - jak było w grudniu - to systematycznie kalendarz wypełniam. Odkąd mam Leona miesiąc w miesiąc czytam taką samą liczbę książek: magiczne siedem. W lutym nawet siedem i pół, jednak owe pół książki tak bardzo mi się nie podobało, że nawet nie chcę o niej myśleć. Uznałam, że chociaż jest to tytuł do recenzji nie będę się męczyć i marnować cennych chwil, gdy Lulek śpi, a dom jest ogarnięty, na coś, co mi się nie podoba. Odłożyłam więc Cienie Nowego Orleanu na bok - a miałam w stosunku do niej tak wielkie oczekiwania! - i zabrałam się za coś innego.

Łącznie przeczytałam stron 2563. Wydaje mi się, że to naprawdę słaby wynik, skoro kiedyś czytałam po dwadzieścia książek miesięcznie, jednak sytuacja się zmieniła, więc jestem z siebie naprawdę dumna. 

Udało mi się przeczytać:
  • Odium - Katarzyna Grzegrzółka RECENZJA
  • Lwowski ptak - Piotr Tymiński RECENZJA
  • Adeptka - Rachel E. Carter RECENZJA
  • Poniżej zera - Dan Smith RECENZJA
  • Gdzie śpiewają diabły - Magdalena Kubasiewicz RECENZJA
  • Książki, przez które zginiesz - Jan Szymański RECENZJA
  • Papierowa księżniczka - Erin Watt RECENZJA
Oprócz tego na blogu pojawiły się również: 
Przyjechało też do mnie bardzo dużo nowych książek, jednak bookhaul sobie darujemy. Niektóre z tych książek pojawiły się już na blogu, reszta zaplanowana jest już na marzec. Cieszę się, że trzeci miesiąc tego roku ubogi jest w interesujące mnie zapowiedzi, dzięki czemu mogę spokojnie zająć się lutowymi nowościami. To, co interesuje mnie w marcu pojawi się w marcowych zapowiedziach już jutro. 

Dodatkowo komentarze na blogu już zostały odblokowane. Doszły mnie słuchy, że nie wszyscy, którzy tu zaglądają mają instagram. 

Leon dzisiaj skończył dziesięć tygodni 😱

Kalendarz na następny miesiąc znajdziecie na instagramie @Tosiakowo 
Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger