lipca 24, 2020

BIBLIOTECZKA LEONA: ELEMENTARZ DOBRYCH MANIER PANA SZOPA

Uważam, że każde dziecko powinno mieć w swojej biblioteczce Elementarz i książkę o tym, jak powinno się zachowywać w różnych sytuacjach. Mieliśmy już jedną pozycję tego typu, ale Leona praktycznie wcale nie interesowała, chociaż według mnie jest naprawdę genialna. Postanowiłam zaryzykować raz jeszcze i wybrałam Elementarz dobrych manier Pana Szopa. To był strzał w dziesiątkę.

Elementarz dobrych manier Pana Szopa to pełna humoru książka o zasadach dobrego wychowania. Charyzmatyczny i zabawny zwierzak – Pan Szop, krok po kroku, rym po rymie przeprowadza najmłodszych przez kolejne zasady jak należy się zachowywać.


Pan Szop jest bardzo przyjemnym bohaterem. Na każdej stronie dowiadujemy się czegoś o dobrym zachowaniu. Wszystko jest rymowane i łatwo wyciągnąć z tego wnioski. Dla młodszych mamy jeszcze radę, którą powinniśmy zapamiętać, jeśli nie udało im się zrozumieć wierszyka. Wszystko jest proste, przejrzyste, opatrzone pięknymi ilustracjami. 

Leona bardzo interesują wszystkie te wierszyki, bo naprawdę wpadają w ucho. Mam nadzieję, że uda mu się coś z tego wszystkiego zapamiętać, chociaż mam zamiar bardzo często do Pana Szopa wracać w przyszłości. 

ZA KSIĄŻECZKĘ BARDZO DZIĘKUJEMY WYDAWNICTWU!


Wyświetl ten post na Instagramie.

Mogłoby się wydawać, że skoro poszliśmy spać o 3 - Leon dał niezły popis - to ta niedziela całkiem całkiem. Nawet się wyspałam 🤪 Nigdy nie sądziłam, że nadejdzie dzień, gdy będziemy spać do 9 🤣 Ludzie z Krakowa i ze Śląska. Podsuńcie jakieś ciekawe miejsca, które zainteresują też Leona. 🙏🏻 ——————————————————— #synusmamusi #synek #igkids #dziecko #instadziecko #instamama #instamatki #kochamnadzycie #modnedziecko #modadziecieca #follow #villagelife #zyciejestpiekne #zycienawsi #mojedziecko #mojsynek #dwulatek #półtoraroku #bbox #presetslightroom #leniwaniedziela #rodzinatojestsiła #rodzinajestnajważniejsza #szczesliwedziecko #childhood #dzieci #dzieciństwo #prawdziwestoprocent #stoprocentkids #bieszczadysąpiękne
Post udostępniony przez Karolina & Leon 👶🏼 (@_kyou_)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger