lipca 11, 2022

[54/2022] #BLOGUJEZTK: WZÓR NA MIŁOŚĆ // CHRISTINA LAUREN

Uwielbiam naukę, uwielbiam romanse, uwielbiam takie książki. Wiedziałam, że będzie to coś dla mnie już od samego początku. Nie spodziewałam się tylko, że tak szybko się wciągnę i będę chciała jeszcze i jeszcze. Obsesyjnie teraz wypatruję innych książek tych autorek. Coś niesamowitego. 

Samotna mama Jess Davis jest specjalistką od analizy danych, ale musiała zaakceptować fakt, że nie ma matematycznej formuły na miłość i namiętność. Z trudem łączy wychowywanie córki z pracą, nic więc dziwnego, że jej życie uczuciowe nie istnieje. Kiedy kolejna randka kończy się katastrofą, Jess jest gotowa się poddać i zrezygnować z wyczerpujących poszukiwań.

Nieoczekiwanie Jess dowiaduje się o istnieniu prężnej nowej firmy zajmującej się dobieraniem ludzi w pary na podstawie kodu DNA. To rozwiązanie ma odmienić świat randkowania i może być szansą dla Jess. Nagle bowiem znalezienie drugiej połówki nie wydaje się być poza jej zasięgiem…

Polubicie Jess. To dzięki jej osobowości Wzór na miłość czyta się tak ekspresowo. Przypominała mi trochę moją ulubioną Lorelai Gilmore z Kochanych kłopotów, więc od razu poczułam się jak w domu. Jako samotna mama radziła sobie wyśmienicie, a jej córeczka to po prostu diament tej książki. Zazdroszczę też Jess przyjaciółki. Chciałabym mieć kogoś, kto tak mnie wspiera i na kogo zawsze mogę liczyć. Weźmy też pod uwagę dziadków Jess... Podsumowując: bohaterowie występujący tutaj to majstersztyk. 

Aplikacja genetyczna do znalezienia swojej drugiej połówki to taki idealny pomysł, że szok, że nikt nie wpadł na to wcześniej. River jest też bardzo ciekawym mężczyzną. Najbardziej pociągającym w nim jest jego intelekt. Podziwiałam fakt, że był sobą i nie udawał kogoś, kim nie jest. Nie był miły na siłę, nie ukrywał niechęci. Patrzenie, jak z Jess poznają się nawzajem to najlepsze, co mnie ostatnio spotkało. Ich romans jest tego typu, który lubię najmocniej. Są swoim przeciwieństwem, a jednak coś tam ich łączy. To, jak początkowa niechęć zmieniła się o 180 stopni... W tym momencie mam ochotę przeczytać Wzór na miłość od nowa.

Wydawało mi się, że autorki poszły po bardzo słabej linii oporu, ale ostatecznie mnie zaskoczyły. Nie jest to tak przewidywalna historia, jak można się tego było spodziewać po opisie. Nie oczekiwałam nic specjalnego, a dostałam tyle, że ta pozycja trafiła na listę najlepszych książek roku 2022. Miałam ochotę na chwilę pozbyć się dzieci i tylko czytać i czytać. Niech to będzie największa rekomendacja. 

Mamy genialną fabułę, naukowe podłoże, cudowne postaci. Chciałabym zachęcić Was jak najbardziej do tego tytułu, a bardziej nie potrafię. Musicie mi więc zaufać na słowo i wybrać tę książkę na swoją następną lekturę.

★★★★★★★★★★

Wzór na miłość // Christina Lauren // 2022 // 400 stron // wydawnictwo Poradnia K


Za książkę bardzo dziękuję księgarni Tania Książka!

1 komentarz:

  1. Książkę czytałam i mega mi się podobała! Polubiłam bohaterów i ich historię. :)

    OdpowiedzUsuń

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger