września 30, 2019

KALENDARZ PRZECZYTANYCH STRON: WRZESIEŃ + BOOKHAUL

Wrzesień czytelniczo był całkiem udanym miesiącem, chociaż przyznam, że nie udało mi się w stu procentach spełnić swojego tbru. Jak zobaczycie bodajże dwie książki porzuciłam w trakcie wierna zasadzie, że jak się nie ma czasu to trzeba ten czas szanować i na mało zachwycające książki go nie wykorzystywać. Bardzo jestem zadowolona, że udało mi się to zrozumieć, bo czasami męczyłam się z jedną książką po dwa, trzy tygodnie bo do recenzji, a przecież mi to w żaden sposób nie służyło. Czuję się czytelniczo wolna, wydawnictwa muszą mi wybaczyć taką bezczelność i żyć dalej.

PRZECZYTANE:

  • Pod nóż - A. vam de Laar --> RECENZJA
Recenzja jest na blogu, więc nie ma co się tutaj dodatkowo rozwodzić na temat tej książki. Naprawdę bardzo przyjemny początek czytelniczy września. 

  • Żniwiarz. Pusta noc - P. Hendel
Tutaj troszkę porozmawiamy, bo jest to książka pożyczona od mojej przyjaciółki i nawet nie mam miejsca w grafiku, żeby wcisnąć gdzieś jej recenzję. Już od samego początku Żniwiarz przypadł mi do gustu dzięki słowiańskim klimatom, które uwielbiam dzięki Katarzynie Berenice Miszczuk. Cała ta historia jest lekko przewidywalna - nic mnie prawie nie zaskoczyło - ale równocześnie tak przyjemna, że nie mogę się doczekać aż wrócę do tego świata. I - trochę Wam zaspojleruję jutrzejszy tbr na październik - mm zamiar to zrobić już w przyszłym miesiącu. Jest to taki dobry kawał polskiej roboty, że nie możecie przejść obok obojętnie.

  • Bad Guys. Ekipa złych. Odcinek 1 - A. Blabey --> RECENZJA
W tym przypadku też nie ma co się rozgadywać. Wszystko, co sądzę o tym komiksie zawarłam w króciutkiej opinii na blogu. Tyłka nie urywa, ale z naprawdę ważnym przekazem.

  • Bad Guys. Ekipa złych. Odcinek 2 - A. Blabey --> RECENZJA
Jak wyżej.

  • Dziedzictwo ognia - S. J. Maas
Trzeci tom Szklanego tronu okazał się być naprawdę czymś wyśmienitym. I całkiem innym. Myślę, że skoro trzy części za mną to dobry moment, by napisać więcej o tym, co o nich myślę. Dziedzictwo ognia sporo zmieniło, także na dniach przysiądę i opowiem Wam jak odebrałam początki serii, której za żadne skarby... nie chciałam przeczytać,

  • Klątwa lutnisty - S. Zientek (21%)
I to jest właśnie pierwsza z porzuconych przeze mnie książek. Miałam co do tego cyklu tak wielkie oczekiwania, że po zakupie pierwszego tomu wydawnictwo zaopatrzyło mnie w dwa kolejne i tak po cichu planowałam już zrobić sobie z Hotelem Varsowie maraton. Przez jedną piątą książki nie mogłam się wgryźć, autorka bardzo przeskakuje z czasu do czasu, z osoby do osoby. Żadna postać nie zainteresowała mnie na tyle, by kontynuować lekturę, a męczyłam się na tyle mocno, że odłożyłam Klątwę lutnisty na półkę. Może zrobię z tym cyklem rozdanie? Albo drugie podejście? Kto wie. Na razie... jestem na nie.

  • Ever - A. Noel
Tę książkę kiedyś już czytałam. Moim wrześniowym wyzwaniem od przyjaciółki był jej reread. Okazało się, że trochę pamiętam, ale nie wszystko. Miło spędziłam przy niej czas, chociaż jeśli porównać ją do dzisiejszych książek paranormalnych... Kiedyś poziom był odrobinę niższy. Ale historie za to dużo bardziej oryginalne. Może w końcu przeczytam kolejne tomy?

  • Mysie przysmaki - A. Lobel
Muszę w końcu napisać recenzję tego Lobela! Tego i tego poprzedniego. To naprawdę ciekawe historyjki dla dzieci - z pewnym morałem - a do tego tak pięknie wydane! Wydanie zapewne bardziej przypadnie do gustu rodzicom, niż dzieciom, ale tutaj przecież o wnętrze bardziej chodzi. Troszkę gorsza niż Mysie bajeczki, ale opowiem Wam o nich może jeszcze w tym tygodniu. Nie obiecuję. 🙈

  • Nie mogę się doczekać... kiedy wreszcie pójdę do nieba - F. Flagg --> RECENZJA
Wielbię, kocham. Zajrzyjcie do recenzji. Jestem pewna, że szybko o niej nie zapomnę.

  • Księga czarownic - D. Harkness --> RECENZJA
Miałam do tej historii trochę podejść i nareszcie udało mi się ją przeczytać. Tak bardzo mi się spodobała, że przyznam się. Już trochę podczytuję tom drugi. O dziwo... Równie ciężko mi się w niego wbić.

  • Nowa Ewa. Początek - G. Fletcher, T. Fletcher --> RECENZJA
Wczoraj pojawiła się recenzja - chaotyczna, niezrozumiała nawet dla mnie. Mimo to na pewno nic lepszego nie będę w stanie napisać. Pozostaje mi tylko zaprosić Was jeszcze na konkurs na Instagramie z tą książką. Postanowiłam także rozlosować mój egzemplarz, więc szanse wzrosły!

  • Login - T. Lipko (20%)
Mamy tutaj historię podobną do tej z Hotelu Varsowie - nie dałam rady przebrnąć przez więcej niż jedną piątą. Nie ma jednak tego złego... Wiem już, że thrillery nie są gatunkiem, po który będę sięgać tej jesieni. Poświęcę się jednak fantastyce i powieściom z nutką romansu.

BOOKHAUL

I w tym miesiącu dotarło do mnie trochę nowości... A w październiku będzie ich na pewno jeszcze więcej, patrząc na te cudowne zapowiedzi.

  • Kasztanowy ludzik - S. Sveistrup
  • Kandydatka - R. E. Carter
  • Bad Guys. Ekipa złych. Odcinek 1 - A Blabey ✔
  • Bad Guys. Ekipa złych. Odcinek 2 - A. Blabey ✔
  • Ten cholerny księżyc - A. Budrys
  • Upiorne opowieści po zmroku - A. Schwartz
  • Królowa Mroku i Powietrza - C. Clare ✔
  • Księga czarownic - D. Harknes ✔
  • Żałobne opaski - B. Sanderson ✔
  • Mysie przysmaki - A. Lobel ✔
  • Zakon drzewa pomarańczy - S. Shannon


Wyświetl ten post na Instagramie.

Cześć! Po tym okropnym poniedziałku przyszedł czas poprawić trochę humor mnie i Wam. Mam dzisiaj dla Was konkurs z książką, którą zaczęłam wczoraj czytać i zapowiada się naprawdę świetnie! 🐱 Żeby wziąć udział w konkursie należy obserwować @papierowemiasta i @zysk_wydawnictwo. 🐱 W komentarzu oznacz dwóch znajomych, którzy również mogą być zainteresowani rozdaniem i udostępnij ten post na story i oznacz mnie na nim. 🐱 Zwycięzca zostanie wybrany drogą losowania. 🐱 Konkurs trwa od dzisiaj (24.09) do 01.10, a zwycięzca zostanie podany na story do trzech dni. 🐱 Instagram nie ma nic wspólnego z tym rozdaniem. ——————————————————— #bookstagram #bookstagrampl #bookstagramtopasja #wygrajksiążkę #rozdanieksiążkowe #rozdanie #kochamczytac #currentlyreading #terazczytam #nowaewa #ksiazka #książki
Post udostępniony przez Karolina 🌿 (@papierowemiasta)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co u Ciebie?

Copyright © Nasze życie ♥ , Blogger